مشکل آب شهرستان عسلویه حل شود/برخی مسئولان خود را به خواب زده‌اند
تاريخ ارسال خبر : 10 آوریل 2015 | ساعت 18:05 | کد خبر: 33173 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: آب شهرستان عسلویه از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار پایینی است که بعضی از مسئولان خودشان را به خواب زده‌اند.امام جمعه عسلویه

به گارش “عسلویه نیوز” به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا(س)، به مقایسه مقام زن در قبل و بعد از اسلام پرداخت و اظهار داشت: زن با اسلام کرامت و هویت یافت.

وی همچنین زن را در قبل و بعد از انقلاب مقایسه کرد و بیان داشت: زنان ما بعد از انقلاب اسلامی ارزش و کرامت یافتند و دوشادوش مردان در تمام عرصه ها فعالانه مشارکت کردند؛ بهترین الگوی زنان جامعه ما حضرت زهرا است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مداحان و زنان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که می‌گویند چرا رهبری در موضوع مذاکرات هسته ای موضع نمی‌گیرند، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده که من موضع بگیرم.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند که با آنکه هیچگاه در مذاکرات با آمریکا خوشبین نبودم اما از مذاکرات موردی با تمام وجود حمایت کردم افراد نا آگاه و نابخرد دارند به رهبری تهمت میزنند هرفرصتی دست شان بیاد تبلیغ می‌کنند که فلانی به مذاکرات کاری ندارد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به بیان رهبری که می‌گوید من از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم ولی چک سفید امضا به کسی نمی‌دهم و از این دولت هم حمایت می‌کنم، افزود: رهبری می‌فرمایند که بعضی‌ها مریض هستند و حرف دشمن را تکرار می‌کنند.

وی گفت: آقا دغدغه مذاکرات را دارند اما ایشان اعتقاد دارند طرف‌های مذاکره دغل‌بازند و این روبه صفتان قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه عسلویه بیان داشت: ایشان فرمودند من در جزئیات مذاکرات دخالت نمی‌کنم ولی کلیات و چارچوب‌ها را هم به ریاست جمهور و وزیر خارجه و تیم مذاکره‌کننده تذکر می‌دهم از تیم مذاکره کننده خواستند با نخبگان و بزرگان بنشینند و جریان مذاکرات را بیان کنند و دلواپسی آنان را گم‌ کنند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی، ادامه داد: این شهیدان مخلص بودند و آرزوی شهادت داشتند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد همچنین با تبریک به مناسبت سالروز میلاد امام خمینی معمار کبیر انقلاب، افزود: ایشان الگوی بزرگی برای ملت ما بودند و در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی شاخص و الگوی ما هستند.

وی گفت: مقام معظم رهبری که خیلی از بزرگان به ایشان مولا و آقا خطاب می‌کنند و آمریکا و استکبار از ایشان می ترسد و امروز دارند جهان اسلام را اداره می‌کنند؛ ایشان فقط از خدا می ترسند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: بحث آب شهرستان قبلا هم تذکر داده‌ام و آب از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار پایینی است؛ بعضی از مسئولان خودشان را به خواب زده‌اند و دغدغه خدمت خالصانه ندارند.

وی بیان داشت: مردم می گویند آب نداریم ولی قبض‌های بالا قیمت هم برایمان می آید؛ مدیر اجرایی شهرستان به فکر بیافتد و درد مردم را حس کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد تصریح کرد: از مردم خواهران و برادران می‌خواهم که در مصرف آب صرفه جویی کنند. اسراف شرعا حرام است و مردم باید در مصرف برق آب صرفه جویی کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ