- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

“تولید ملی” از ابتدای تحریم‌ها در دستور کار نیروهای مسلح بوده است

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موضوع تولید ملی در نیروهای مسلح گفت: ما از زمانی که مورد تحریم قرار گرفتیم وارد تولید ملی شدیم و الان تمام تجهیزات مورد نیاز را در وزارت دفاع تولید می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: "تولید ملی" از ابتدای تحریم‌ها در دستور کار نیروهای مسلح بوده است

امیر مصطفی سلامی جانشین معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی فارس، با اشاره به بحث توجه به تولید ملی در نیروهای مسلح گفت: ما از زمانی که مورد تحریم قرار گرفتیم وارد تولید ملی شدیم و الان تمام تجهیزات مورد نیازمان را وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید می‌کند.

 وی با بیان اینکه در حوزه نظامی وابسته به خارج نیستیم، اظهار داشت: به موازات تحریم‌ها نیروهای مسلح تولید خودشان را در بحث قطعات، تجهیزات، تجهیزات حساس و ضروری آغاز کردند و این احساس را داشتند که نباید محتاج دیگران باشند و یکی از امتیازاتی که این تحریم‌ها برای ما داشت توجه ما به تولید ملی بود.

 

* رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهیم کرد

جانشین معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه در خصوص فرمایشات اخیر فرمانده کل قوا مبنی بر استراتژی تهدید در برابر تهدید و پاسخ متناسب به تهدیدات، گفت: ما نظامی هستیم و دکترین‌مان دکترین دفاعی است و تا زمانی که مورد تهدید قرار نگیریم کاری به کار کسی نداریم ولی زمانی که ما را تهدید کنند و مورد هجمه قرار بگیریم دقیقا طبق همان فرمایش حضرت آقا عمل می‌کنیم.

سلامی همچنین به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اشاره و تاکید کرد: اسرائیل کوچکتر از آن است که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و اینها بیشتر عملیات روانی است و خودش هم می‌داند که اگر دست از پا خطا کند پشیمان می‌شود.