- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتبارات شهرستان کنگان بیشتر از سایر شهرستان‌ها باشد

عسلویه نیوز: امام جمعه کنگان گفت: اعتبارات شهرستان کنگان به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در معرض آلاینده‌های نفتی باید بیشتر از سایر شهرستان‌ها باشد.

خبرگزاری فارس: اعتبارات شهرستان کنگان بیشتر از سایر شهرستان‌ها باشد

به گزارش عسلویه نیوزاز بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی دوشنبه‌شب در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دولت نهم و دهم را از سایر دولت‌ها در طی دهه‌های اخیر ممتاز می‌کند توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های دینی و فرهنگی است.

وی افزود: توجه به مسائل دینی از وظایف مهم حکومت اسلامی است و این مسئله با استقلال شئون دینی منافاتی ندارد و یک سنت حسنه قابل تحسین است.

امام جمعه کنگان ضمن تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم با استناد به فرمایشات معصومین بویژه پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: به فرموده پیامبر(ص)، محبوب‌ترین بندگان خدا کسی است که نفعشان به بندگان خدا بیشتر برسد.

محمودی تصریح کرد: در حدیثی دیگر پیامبر اعظم (ص)، دو ویژگی را که بالاتر از آن چیزی نیست را ایمان به خدا و نفع‌رسانی به مردم بیان می‌فرماید که این احادیث باید سرلوحه و موتور محرکه مسئولین برای خدمت مضاعف به مردم باشد.

امام جمعه کنگان در ادامه بار دیگر از عدم تحقق مصوبه دور سوم سفر دولت به این شهرستان انتقاد کرد و گفت: همه باید فریاد بزنند و کسی در قبال عدم تحقق این مصوبه سکوت نکند زیرا وعده دادن و شعار بدون عمل نفعی برای مردم نداشته و نارضایتی عمومی را بدنبال خواهد داشت و این تضییع مسلم حقوق مردم است.

محمودی همچنین با گلایه از برخی شرکت‌های مستقر در منطقه اظهار داشت: متاسفانه اخیرا شرکت‌ها کمتر نسبت به این شهرستان احساس مسئولیت می‌کنند.

وی افزود: نباید تخصیص اعتبار به شهرستان کنگان مساوی با بوشهر و دیگر شهرستان‌ها باشد زیرا مردم این شهرستان میزبان صنعت نفت هستند و مشکلاتی از قبیل آلایندگی، تورم و … را متحمل می‌شوند.