- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح فرمالین و رزین فرمالدئید عسلویه افتتاح شد

“عسلویه نیوز” طرح فرمالین و رزین فرمالدئید عسلویه با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال به طور رسمی افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: طرح فرمالین و رزین فرمالدئید عسلویه افتتاح شد

به گزارش عسلویه نیوز مدیرعامل شرکت اهتمام جم پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این طرح پتروشیمی اظهار داشت: صنعت پتروشیمی ایران امروز به سمت رشد و شکوفایی در حرکت است و شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در این صنعت هستیم.

سید ابراهیم علوی افزود: با وجود تحریم‌های خارجی شاهد تلاش متخصصان داخلی در صنعت نفت و پتروشیمی هستیم و بحمدالله شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری توسط متخصصان داخلی هستیم.

وی اضافه کرد: طرح فرمالین و رزین فرمالدئید شرکت اهتمام جم به طور کامل از سوی بخش خصوصی طراحی و نصب شده و ظرفیت تولید سالانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن فرمالین و ۲۰ هزار تن رزین فرمالین را دارد.

این مسئول با بیان اینکه برای ساخت این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود این سرمایه‌گذاری در طول سه سال بازگردد.

علوی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری اهتمام جم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در عسلویه آغاز کرده و تولید فرمالین در سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: بانک سپه و صنعت و معدن و بانک تجارت همکاری مطلوبی در راه‌اندازی این طرح داشته‌اند و از سرمایه‌گذاران این شرکت سرمایه‌گذاری هستند.

علوی بیان کرد: برای صادرات محصولات این مجتمع تلاش و فعالیت لازم انجام شده و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد رشد و موفقیت بیشتر این مجتمع صنعتی باشیم.