احمدی‌نژاد هم توییتری شد +عکس
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 11:52 | کد خبر: 31001 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” پیوستن محمود احمدی نژاد به توییتر در حالی صورت می گیرد که این شبکه اجتماعی به همراه سایت های مشابه دیگر در دوران ریاست جمهوری وی مسدود شدند و دسترسی به آنها همچنان غیرمجاز است.

قانون آنلاین- محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران به توییتر پیوست. در حالی که پیش از این نیز حساب هایی در این شبکه اجتماعی به نام وی وجود داشت، به نظر می رسد این حساب کاربری تازه توسط شخص وی اداره می شود.

به گزارش پیام نو، احمدی نژاد خود را در این شبکه اجتماعی با زبان انگلیسی و به عنوان رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران و عضو هیئت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت معرفی می کند. وی در عین حال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما در توییتر خود به این موضوع اشاره ای نکرده است.

احمدی نژاد حضور خود را در توییتر با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده است و پس از آن نیز دعای آشنای «اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه» را توییت کرده است. وی در سومین توییت خود علت پیوستنش را این گونه توضیح می دهد: به مبارکی روز ملی فناوری هسته‌ای و با هدف ارتباط مستقیم با شما، این حساب راه‌اندازی شد.

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور سابق، همچنین دو حساب کاربری که به نام امام خمینی(ره) و پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری هستند را دنبال می کند.

پیوستن محمود احمدی نژاد به توییتر در حالی صورت می گیرد که حضور برخی دولتمردان همچون محمد جواد ظریف در فیس بوک و توییتر با واکنش جریان های تندرو روبه رو شده بود. این شبکه اجتماعی به همراه سایت های مشابه دیگر در دوران ریاست جمهوری وی مسدود شدند و دسترسی به آنها همچنان غیرمجاز است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ