خودروی حامل تریاک در شبانکاره منفجر شد
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 12:37 | کد خبر: 31006 | sv75 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” خودروی وانتی که در هنگام سوخت گیری در جایگاه CNG شبانکاره منفجر شد، براساس اعلام پلیس اقدام به دست کاری مخزن سوخت کرده و حامل ۵۰ کیلوگرم موادمخدر بود.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از استان نیوز پیش از ظهر پنج شنبه خودرویی در جایگاه سی ان جی شبانکاره در حین سوخت گیری منفجر شد که با قطع سریع جریان گاز، از گسترده شدن دامنه حادثه جلوگیری شد.

در پی این حادثه، دو کارگر این جایگاه زخمی شده و به برازجان منتقل شدند، ضمن اینکه به تجهیزات و سقف جایگاه سوخت خساراتی وارد شد که کارشناسان در حال برآورد آن می باشند.

همچنین یک خودروی پژو ۲۰۶ که در همان حین در حال سوختگیری بود متحمل خسارت شد.

بنا بر این گزارش، راننده خودرو نیز که اقدام به جاسازی مواد مخدر در مخزن سوخت کرده بود، پس از وقوع انفجار و پراکنده شدن مواد مخدر در هوا، با وجودی که مجروح شد از محل حادثه متواری گردید که با کمک دوربین های مدار بسته جایگاه شناسایی و دستگیر شد.

وضعیت عمومی ۳ مجروح این حادثه مناسب و رو به بهبود اعلام شده است.

۵۰ کیلوگرم موادمخدر در مخزن سوخت نیسان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درباره این حادثه گفت: این خودرو بجای گاز ۵۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در کپسول سی ان جی جاسازی کرده بود.

سرهنگ حمید رضا انصاری در گفتگو با ایرنا افزود: باتوجه به دست کاری و غیر ایمن شدن مخزن یاد شده، این خودرو در زمان سوخت گیری گاز در شبانکاره منفجر شد.

وی یادآورشد: با حضور به موقع نیروی انتظامی، آتش نشانی، شهرداری شبانکاره و امداد گاز گاز جایگاه فوری قطع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی با حضور در صحنه به باک خودرو مشکوک شدند که با بررسی های بعمل آمده، ۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آن جاسازی شده بود که براثر انفجار در محیط پراکنده شد که با محاصره منطقه، مواد جمع آوری گردید.

مسئول جایگاه سی ان جی شبانکاره نیز علت حادثه را دست ساز بودن کپسول گاز این خودرو ذکر کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ