صعود والنسیا،یووه،بنفیکا و سویا به نیمه نهایی
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 12:59 | کد خبر: 31011 | sv103 | چاپ این مطلب

 در شب برگشت رقابت های لیگ اروپا این بار دو تیم از اسپانیا و نمایندگان ایتالیا و پرتغال به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.لیگ اروپا

بازگشت فوق العاده جالب تیم فوتبال والنسیا در برابر بازل، مهم ترین اتفاق دیدارهای دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی یورولیگ بود. والنسیا که دیدار رفت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب بازل شده بود، امشب در مستایا به رویای ناممکن هواداران تیمش تحقق بخشید و به شکلی دراماتیک به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. خفاش ها تاز دقیقه ۷۰، سه بار دروازه رقیب سوئیسی را باز کردند و در بیست دقیقه پایانی بیشتر به حفظ نتیجه پرداختند. در نیمه اول وقت های اضافه، دو بازیکن از تیم مهمان اخراج شدند تا روند بازگشت والنسیا به مسابقه تسهیل شود. در ۷ دقیقه پایانی سی دقیقه وقت اضافه دیدار، والنسیا دو بار دیگر توپ را به تور دروازه بازل رساند تا یکی از ۴ تیم باقی مانده در تورنمنت قلمداد شود. ستاره اول سفیدها در این مسابقه فرانسیسکو آلکاسر بود که توانست برای تیمش هت تریک کند.

در تورین، باز هم این پیرلو بود که به تسخیر قلب ها و البته تور دروازه می پرداخت. مهندس ایتالیایی ها تنها ۴ دقیقه پس از شروع بازی همانند دیدار رفت با یک ضربه ایستگاهی دیدنی توپ را وارد دروازه لیون کرد. تیم مهمان ۱۴ دقیقه بعد با گل جیمی برایاند کار را به تساوی کشاند اما یووه در نیمه دوم به بازی مسلط شد و با ضربه مارکیزیو به گل دوم رسید تا از حاشیه امنیت نسبتا مناسبی برخوردار شود. شاگردان کونته در مجموع با نتیجه سه بر یک از سد حریف عبور کردند تا تیم شان را پس از سال ها به کسب یک افتخار اروپایی نزدیک کنند.

مطابق معمول این سال ها، بنفیکا یک پای دیگر مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا است. آن ها امشب با دو گل رودیگرو آلکار هلند را از پیش رو برداشتند. تیم پرتغالی در دیدار رفت نیز موفق شده بود با یک گل رقیب هلندی را شکست دهد.

بر خلاف بنفیکا، دیگر تیم پرتغالی مرحله یک چهارم نهایی یورولیگ شب خوبی را سپری نکرد. پورتو که در دیدار رفت با یک گل از پس حریف اسپانیایی اش برآمده بود و شانس ایده آلی برای حضور در دور بعد داشت، امشب با ۴ گل راکیتیچ، ویتولو، بکا و گایمرو در مقابل تک گل کوارشما در برابر میزبان خود تحقیر شد. حالا درست همانند لیگ قهرمانان، نیمی از تیم های مرحله نیمه نهایی یورولیگ اسپانیایی هستند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ