ونگر: فوتبال با بسکتبال فرق دارد
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 13:05 | کد خبر: 31014 | sv93 | چاپ این مطلب

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با برتری برابر ویگان راه خود را برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل جام حذفی انگلیس هموار کند.ونگر

آرسنال فردا (شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر ویگان در ورزشگاه ومبلی به میدان خواهد رفت. آرسنالی‌ها که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارند، اکنون تنها امیدوارند با قهرمانی در جام حذفی بتوانند به چند سال ناکامی خود پایان دهند.

به نقل از ایسنا، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پیش از دیدار تیمش برابر ویگان در جام حذفی ، گفت: هیچ وقت فکر نکنید که من تمام روزهایی که روی نیمکت آرسنال نشسته‌ام را سپری کرده‌ام و به چیزی غیر از قهرمانی فکر کرده‌ام. همه قهرمانی را دوست دارند و برای آن می‌جنگنند. از این که به ورزشگاه ومبلی بر می‌گردیم خوشحالم. جام حذفی برای ما بسیار مهم است و اهمیت بسیار زیادی دارد. دوست داریم که با قهرمانی این جام را به پایان ببریم. بازی‌های جام حذفی از همان ابتدا برایمان سخت بود. این تنها جامی است که می‌توانیم در این فصل در آن به قهرمانی برسیم. برای همین انگیزه‌مان برای قهرمانی بسیار بالاست.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه، گفت: وقتی کودک بودم همیشه بازی‌های جام حذفی انگلیس را می‌دیدم. قهرمانی در این جام برای من رویا است. جام حذفی انگلیس تورنمنتی است که همه از آن خاطرات زیادی دارند و مطمئنم خیلی از ما وقتی تلویزیون خانه مان سیاه و سفید بود این بازی‌ها را می دیدیم.

ونگر در ادامه گفت: نکته مهم درباره جام حذفی که آن را به جامی خاص تبدیل کرده است، این است که هر تیمی در این تورنمنت به میدان می‌رود شانس قهرمانی دارد. فصل گذشته ویگان قهرمان جام حذفی شد، امسال شفیلد یونایتد در مرحله نیمه نهایی انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد. تیم ما نیز ، تیم خوبی است و همه دیدارهای خود را در جام حذفی جدی گرفته است. امیدوارم که در بازی فردا نیز همین طور باشد.

آرسن ونگر در پایان گفت: در بسکتبال اگر یک تیم دسته برتری برابر تیم دسته دومی بازی کند، حتما تیم دسته برتری به پیروزی می‌رسد و هیچ شانسی برای تیم دسته دومی نیست، مگر آن که در همان ابتدای بازی ۳۰ امتیاز به آنها بدهیم. اما فوتبال این طور نیست و هر اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد. این باعث شده است که ورزش فوتبال خیلی پر هیجان‌تر از ورزش‌های دیگر باشد.

آرسنال که در حال حاضر با ۶۴ امتیاز از ۳۳ دیدار در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار دارد سه شنبه در هفته‌ سی و چهارم این رقابت‌ها در خانه برابر وستهام به میدان خواهد رفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ