تاج: قراردادهای فصل بعد علنی است
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 13:22 | کد خبر: 31023 | sv94 | چاپ این مطلب

 رئیس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران گفت: در لیگ چهاردهم با دادن باغ، ماشین، ویلا و آهن به بازیکنان برخورد خواهد شد و روی این موضوع مصر هستیم.تاج

مهدی تاج در گفت و گو با برنامه ورزش از نگاه دو اظهار داشت: در ایران خرید و فروش کالا با نرخ دلار ممنوع است ولی متاسفانه ما در فوتبال روالی داریم که مثلا باشگاه ها به بازیکنان باغ، ویلا و یا آهن می دهند!

وی افزود: این روال درست نیست و ما روی این موضوع ایستاده ایم که جلوی این کار گرفته شود.مطمئنا در لیگ چهاردهم با موضوع دادن باغ، ویلا، ماشین و زمین به بازیکنان جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص مایلات بازیکنان هم گفت: از این پس باشگاه ها باید مالیات های مربوط به خودشان را بدهند و بازیکن نیز مالیات خودش را پرداخت کند. امسال برخی باشگاه ها باید مالیات بازیکنان را پرداخت می کردند که این کار انجام نشد و بازیکن ممنوع الخروج می شد. مثلا در مورد چند بازیکن تیم ملی من خودم وساطت کردم تا آنها بتوانند تیم ملی را همراهی کنند.

وی تاکید کرد: در لیگ چهاردهم تمامی قرارداد های بازیکنان باید در سایت باشگاه منتشر شود و دلیل ندارد ما ندانیم که مثلا کی روش چقدر گرفته است.طی چند وقت اخیر با دستگاه های نظارتی و بازرسی کل کشور جلسات مختلفی داشتیم و حتی با وزارت ورزش هماهنگی هایی انجام دادیم که مقرر شد تمامی قراردادها علنی باشد.

تاج ادامه داد: مثلا اگر مدیری به اشتباه قراردادی را در سایت باشگاهش با رقمی غیر واقعی منتشر کند آن مدیر مجرم خواهد بود و دستگاه های نظارتی با او برخورد خواهند کرد.من مطمئن هستم با هماهنگی و همکاری باشگاه ها تخلف در اینگونه موارد به حداقل خواهد رسید.

رئیس سازمان لیگ در خصوص برنامه های این سازمان برای فصل آینده گفت:امسال شورای تامین هماهنگی های خوبی با ما داشت که مثلا توانستیم حق میزبانی را برای تیم های سایپا و نفت به خصوص در کرج ادا کنیم.ان شاالله برای فصل آینده در لیگ یک نیز برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

تاج در پایان در خصوص برنامه های امروز سازمان لیگ گفت:تا به حال در ایران ۵ تیم در یک روز شانس قهرمانی نداشته اند که این موضوع بسیار مهم است. در هر ۴ شهری که تیم ها شانس قهرمانی دارند برنامه های ویژه داریم و من در تبریز هستم و آقای بهروان نیز به اصفهان سفر کرده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ