خروج ۱۰ بازیکن منچستریونایتد در پایان فصل
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 18:10 | کد خبر: 31035 | sv150 | چاپ این مطلب

 روزنامه “دیلی میل” از خروج ۱۰ بازیکن منچستریونایتد در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس خبر داد.منچستریونایتد

منچستریونایتد در فصل کابوس‌وار خود از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شد تا ناکامی این تیم در این فصل تکمیل شود.

به این ترتیب منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و دیوید مویس یک فصل زمان خواهد داشت تا منچستریونایتد جدیدی بسازد.

به نقل از ایسنا، دیلی میل در گزارشی اختصاصی اعلام کرد: ۱۰ بازیکن منچستریونایتد در پایان این فصل از جمع این تیم جدا خواهند شد که از این میان جدایی دو بازیکن قطعی شده است. اندرسون با فیورنتینا قرارداد قرضی منعقد کرده و در همین تیم خواهد ماند. نمانیا ویدیچ نیز با اینتر به توافق رسیده است و در فصل بعد لباس نراتزوری‌ها را بر تن خواهد کرد. از دیگر بازیکنانی که قرار است تابستان منچستریونایتد را ترک کنند، می‌توان به پاتریس اورا ، ریو فردیناند، رایان گیگز، شین جی کاگاوا ، تام کلورلی ، آنتونیو والنسیا، نانی و بوتنر اشاره کرد.

منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس در این فصل تلاش زیادی کرد تا بتواند بازیکنان مناسبی را در ترکیب خود اضافه کند، اما تنها خوآن ماتای اسپانیایی را توانست به اولدترافورد بیارود. این تیم قصد دارد در تابستان چند بازیکن جدید از جمله تونی کروس و گوندوگان را به ترکیب خود اضافه کند. البته با توجه به این که شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت، کمی سخت به نظر می‌رسد که این بازیکنان به منچستریونایتد بپیوندند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ