سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 18:47 | کد خبر: 31050 | sv83 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.امام جمعه عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: راستگویی و امانت‌داری از مهم‌ترین اوصاف مومنین است و همه باید در مسیر صحیح حرکت کنیم.

وی افزود: قرآن و گفتار پیامبر(ص) و سخنان ائمه اطهار(ع) و دفاع از حریم ولایت و مسئولیت‌ها در واقع همه امانت هستند که باید به شایستگی از این امانات محافظت کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با دست‌اندرکاران انرژی اتمی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین فایده دانش هسته‌ای تقویت اعتماد به‌نفس ملی است و باید شعار ما می‌توانیم را در هر شرایطی به منصه ظهور برسانیم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: تاکید صریح رهبری بر غیر قابل تعطیل بودن فعالیت‌های هسته‌ای است و دشمنان مطمئن باشند و دوستان نیز خاطرجمع شوند که همواره در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب آماده هستیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت ام‌البنین(س) مادر حضرت ابوالفضل(ع) افزود: این بانوی بزرگوار در واقع فرزندی تربیت کرد که شیرمرد شجاع کربلا بود و در تاریخ بشریت مثال‌زدنی است.

امام جمعه عسلویه در بخش دیگر از سخنان خود به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: آنها در مورد حقوق بشر صحبت می‌کنند و این در حالی است که می‌دانند بهترین نمونه حقوق بشر در ایران رعایت می‌شود.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: آنها خودشان در خیابان‌های اروپا هر روز به سرکوب مخالفان و معترضان با چوب و چماق مشغول هستند و حق ندارند در مورد حقوق بشر حرف بزنند.

وی ابراز داشت: آنها انتخابات ایران را زیر سئوال می‌برند در حالی که بهترین و مردمی‌ترین انتخابات و سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود و خودشان نیز می‌دانند.

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد به امام جمعه انتقاد دارند گفت: انتقاد سازنده خوب است اما اگر مغرضانه و به قصد تخریب باشد قابل پذیرش نیست.

هاشمی‌نژاد افزود: تمام مسایل منطقه عسلویه در مناطق مختلف و ادارات و نهادها را رصد می‌کنیم و تمام اتفاقات را می‌دانیم و پیگیری می‌کنیم و نباید کسی از انتقادات سازنده واهمه داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ