بررسی مشکلات مردم عسلویه با حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2014 | ساعت 19:03 | کد خبر: 31056 | sv87 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه، مشکلات مردم این شهرستان بررسی شد.نوبخت

به گزارش “عسلویه نیوز” بعد از ظهر امروز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استان بوشهر با حضور در فرمانداری عسلویه به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان عسلویه پرداختند.

در این نشست تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه و تعدادی از مسئولان محلی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم و مشکلات منطقه پرداختند و خواستار تلاش برای رفع مشکلات موجود شدند.

اعضای شوراهای اسلامی عسلویه در این نشست در ارتباط با مسایل آلایندگی شهرستان مطالبی مطرح و خواستار رسیدگی موثرتر به این موضوع شدند.

معاون رئیس جمهور نیز در این نشست گفت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و توسعه و پیشرفت این منطقه امری بسیار مهم است.

محمدباقر نوبخت افزود: مسایل مربوط به آلایندگی‌های منطقه را بررسی و پیگیری خواهیم کرد و امیدوار هستیم که مردم از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایتمندی لازم را داشته باشند.

استاندار بوشهر نیز عنوان کرد: رفع مشکلات مردم و برطرف کردن دغدغه‌های شهروندان این منطقه مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

مصطفی سالاری افزود: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم این منطقه ارائه شود و به فضل خدا با تلاش شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی درست و شایسته در راستای انجام وظایف محوله اهتمام می‌ورزیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ