فرماندار عسلویه بر اجرای برنامه های پرمحتوا در هفته معلم تاکید کرد
تاريخ ارسال خبر : 11 آوریل 2015 | ساعت 10:53 | کد خبر: 33175 | sv175 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با تشکیل اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۴ فرماندار عسلویه بر اجرای برنامه های پرمحتوا در هفته معلم تاکید کرد.فرماندار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی فرمانداری عسلویه، حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی، خاطرنشان کرد: تقویت همدلی بین مردم و مسئولان که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، باعث پیشرفت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته معلم به نقش و جایگاه معلمان در روند پیشرفت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان همواره نقش مهم در استقلال، رشد و توسعه جامعه ایفا می نمایند و آنها باید فارغ از دغدغه های متعدد، به ایفا نقش سازنده خود بپردارند.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری هفته معلم وبا تاکید بر ترویج افکار و اندیشه های شهید مطهری در جامعه و با بیان اینکه قدردانی از معلمان یک وظیفه همگانی است و جامعه باید قدردان معلمان باشد خاطرنشان کرد : باید تلاش شود برنامه های پرمحتوا در هفته معلم برگزار و از برنامه های تکراری خودداری شود.

اسماعیلی افزود: قطعاً چنین برنامه ها ومراسماتی می تواند در ترویج فرهنگ تقدیر از معلم و انتقال آنها به نسل های آینده اثر گذار باشد.انتهای پیام/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ