نوبخت: حق آلایندگی عسلویه را پیگیری می‌کنم
تاريخ ارسال خبر : 12 آوریل 2014 | ساعت 16:47 | کد خبر: 31075 | sv105 | چاپ این مطلب

 معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در عسلویه گفت: پرداخت حق آلایندگی در عسلویه را بررسی و پیگیری می‌کنم تا مردم از کیفیت بیشتری از خدمات بهره‌مند شوند.محمد باقر نوبخت

به گزارش «عسلویه نیوز»؛ محمدباقر نوبخت در نشستی با مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، با بیان اینکه منطقه عسلویه بزرگترین منطقه صنعتی در کشور است اظهار کرد: منطقه عسلویه دارای بزرگترین میدان گازی و طرح‌های پالایشگاهی است و حق آلایندگی به این منطقه باید پیگیری و عملیاتی شود.

وی بر افزایش خدمات با کیفیت به شهرستان عسلویه تاکیدکرد و گفت: پرداخت حق آلایندگی در عسلویه را بررسی و پیگیری می‌کنم تا مردم از کیفیت بیشتری از خدمات بهره‌مندشوند.

استاندار بوشهر رفع مشکلات مردم و برطرف کردن دغدغه‌های شهروندان عسلویه را از مهم‌ترین اولویت استان بوشهر دانست و تصریح کرد: براب دست یافتن مردم این منطقه به حق طبیعی خود از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

مصطفی سالاری افزود: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم این منطقه ارائه شود و با تلاش شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی درست و شایسته در راستای انجام وظایف محوله تلاش می‌کنیم.

در این نشست مسئولان شهرستان عسلویه دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم و مشکلات منطقه را ارائه کردند و خواستار تلاش برای رفع مشکلات موجود شدند.

اعضای شوراهای اسلامی عسلویه نیز در این نشست در ارتباط با مسائل حق آلایندگی شهرستان مطالبی مطرح کردند و خواستار رسیدگی موثرتر به این موضوع شدند./نسیم جنوب


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ