بارگیری و نصب ۲ سکوی فاز ۱۲ پارس‌جنوبی در آینده نزدیک
تاريخ ارسال خبر : 12 آوریل 2014 | ساعت 16:53 | کد خبر: 31078 | sv105 | چاپ این مطلب

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی از بارگیری و نصب دو سکوی فاز ۱۲ پارس جنوبی در آینده نزدیک خبر دادپارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری “عسلویه نیوز” غلامرضا منوچهری شامگاه جمعه در نشست مسئولان شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: تسریع در توسعه فاز ۱۲ مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با اشاره به اهمیت توسعه زودهنگام طرح‌های توسعه پارس جنوبی و اعلام همگانی ویژه در دور جدید مدیریتی افزود: به زودی با راه‌اندازی سایر سکوهای فاز ۱۲ و نیز تسریع در اتمام مراحل ساخت، بارگیری و نصب سازه‌های سایر فازها شاهد نمایش نمونه‌ای ارزشمند از همکاری سه جانبه کارفرمای اصلی و تلاش پتروپارس و IOEC در قالب پایبندی و اجرای یک رویه استاندارد بین‌المللی در این حوزه خواهیم بود.

منوچهری تاکید کرد: مجموعه مدیریتی شرکت ساخت تاسیسات دریایی مصمم هستند تا دو سکوی دیگر فاز ۱۲ پارس جنوبی را در برنامه تعیین شده بارگیری و نصب کنند.

وی با بیان اینکه در انجام پروژه‌ها به پیشرفتی که به تولید ختم نشود، نمی‌اندیشیم، تصریح کرد: معضلات نباید سرعت ما را کند کند، چراکه نظر مقام عالی وزارت و مقامات ارشد نفت بر این است که با شتاب بیشتری به سوی تولید گام برداریم.

منوچهری رسیدن به تولید را از همه موضوعات حتی منافع شرکت متبوعش مهم‌تر خواند و افزود: وقتی به دنبال حفظ منافع ملی باشیم مسلما منافع بنگاه اقتصادیمان نیز تامین خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پتروپارس و مجری فازهای ۱۲ و ۱۹ میدان گازی پارس جنوبی نیز گفت: با نگاه جدیدی که به مجموعه تاسیسات دریایی بعد از تغییر مدیریت آن که یک شخصیت ملی است داریم، نهایت توان خود را در راستای انجام تعهدات به وزیر نفت و اعتمادسازی میان شرکت‌ها به منظور انجام سریع پروژه‌ها به کار خواهیم بست.

محمدجواد شمس افزود: باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای رشد و اعتلای پارس جنوبی بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ