تولید ۴۴ درصد گاز کشور در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 12 آوریل 2014 | ساعت 16:56 | کد خبر: 31081 | sv128 | چاپ این مطلب

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید ۴۴ درصد گاز کشور در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی فازهای جدید این میزان افزایش می‌یابد.علی‌اکبر شعبان‌پور
به گزارش ” عسلویه نیوز” علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه جمعه در نشست مسئولان فازهای در دست اجرای پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این مجموعه هستیم.

وی از تولید ۴۴ درصد گاز کشور در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی فازهای جدید این میزان افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به راهبردهای جدید وزارتی در راه‌اندازی نهایی پروژه‌های اولویت‌دار پارس جنوبی، هماهنگی‌های گسترده سازندگان و پیمانکاران فعال این حوزه حول برنامه‌های متمرکز بخش کارفرمایی را خواستار شد.

شعبان‌پور با اشاره به روند ساخت و آماده‌سازی جکت‌ها و سکوهای دریایی فازهای ۱۲، ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی در یارد خرمشهر خاطرنشان کرد: مطابق آنچه در سیاست‌های ابلاغی جدید وزارت نفت آمده لازم است تا تمامی پیمانکاران طرح‌های توسعه پارس جنوبی مطابق با چارچوب‌های برنامه‌ای کارفرما، رویه‌های اجرایی خود را سامان دهند.

وی افزود: نقشه حرکتی توسعه طرح‌های این میدان بر اساس برنامه‌های توافق شده و منابع پیش‌بینی شده است و ضرورت دارد تا هر یک از اعضای کنسرسیوم‌ها اعم از سازندگان و پیمانکاران نسبت به اجرای مواردی که در جلسات فنی با مقام عالی وزارت نفت مورد تعهد قرار گرفته تلاش کنند.

شعبان‌پور با اشاره به همیاری و اراده متمرکز سازمان کارفرما در زمینه ایجاد تسهیل شرایط عملیاتی طرح‌ها گفت: انتظار داریم تا پیمانکاران و شرکای فنی و مهندسی پروژه‌ها با افزایش منابع لازم، طراحی شیفت‌های فوق‌العاده کاری شرایط را برای تحقق اهداف ملی در راه‌اندازی طرح‌های بخش و خشکی و دریایی و دستیابی به تولید مورد انتظار گاز از میدان مشترک مهیا کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که تحولات مدیریتی اعمال شده در شرکت IOEC به زودی با طراحی و فعال کردن سازوکارهای جدید ارتباطی و اجرایی در راستای تحقق ماموریت این مجموعه قرار گیرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ