اعتبارات سفر رهبری در عسلویه به طور کامل تخصیص یافت
تاريخ ارسال خبر : 12 آوریل 2015 | ساعت 22:08 | کد خبر: 33187 | sv165 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر عامل پارس جنوبی گفت: اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در عسلویه به طور کامل تخصیص یافت.یوسفی

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” مهدی یوسفی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عام‌المنفعه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی توجه خاصی به محیط پیرامونی دارد و همواره در راستای رضایتمندی مردم اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: در سال گذشته و امسال طرح‌های عام‌المنفعه مهم و ارزشمندی در بخش‌های زیربنایی، راهسازی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، آبرسانی و … توسط این سازمان در استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر عامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: عزم صنعت نفت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی راسخ است و امیدواریم در سال جدید نیز این روند رو به رشد ادامه یابد و پروژه‌ها با سرعت و کیفیت مطلوبی عملیاتی شود.

یوسفی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نیز تصریح کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به عسلویه ۲۴۵ میلیارد ریال پروژه بر عهده وزارت نفت قرار گرفت و همسو با این نیز با توجه به میزان پیشرفت پروژه‌ها این مبالغ در بازه‌های زمانی مختلف به طور کامل پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از پرداخت کامل اعتبارات مورد تعهد وزارت نفت از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه خبر داد و گفت: پارسال همه تعهدات وزارت نفت در این زمینه انجام شد و خوشبختانه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، فضای سبز، عمران شهری و …  است شاهد تحولی عظیم در منطقه خواهیم بود.

یوسفی یادآور شد: پارس جنوبی از مناطق مهم صنعت نفت است و در کنار فعالیت‌های صنعتی، حمایت لازم را از محیط پیرامونی انجام می‌دهد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ