تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عام‌المنفعه توسط پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 12 آوریل 2015 | ساعت 22:33 | کد خبر: 33191 | sv155 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عام‌المنفعه توسط پارس جنوبی خبر داد.مهدی یوسفی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی یوسفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مصوب سفر دولت به استان بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزند.

وی افزود: وزارت نفت در سال جاری در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی اهتمام خاصی داشته و سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در تکمیل پروژه‌ها حضوری درخشان داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش بیش از سه برابری اعتبارات طرح‌های عام‌المنفعه صنعت نفت، مصوب سفر ریاست جمهموری در استان بوشهر خبر داد.

یوسفی تصریح کرد: خدمات و کمک‌های عام‌المنفعه بسیاری طی یکسال گذشته در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و زیربنایی به شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این منطقه ارائه شده است.

وی اضافه کرد: بدون تردید توسعه و آبادانی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی صنعت نفت مورد توجه جدی است و سازمان منطقه ویژه در این مسیر پیشگام است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عام‌المنفعه توسط پارس جنوبی خبر داد و گفت: اعتبار اولیه پیش‌بینی شده پارسال درباره مصوبات سفر دولت به استان بوشهر از محل تعهات وزارت نفت ۱۲۰ میلیارد ریال بود که البته با وجود تنگناهای مالی با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و نظر مساعد مسئولان وزارت نفت این اعتبار به میزان ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و همه این مبالغ با توجه به پیشرفت پروژه‌ها پرداخت شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ