- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تمام مدارس سعدآباد هوشمند می‌شوند

عسلویه نیوز: بخشدار سعدآباد از هوشمندسازی تمام مدارس سعدآباد خبر داد.

خبرگزاری فارس: تمام مدارس سعدآباد هوشمند می‌شوند

به گزارش عسلویه نیوز: سعدآباد غلامرضا وفایی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و حمایت از آموزش و پرورش یک امر مهم و لازم است.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی در آینده کشور دارد و در واقع آینده‌سازان این مرز و بوم توسط این نهاد تربیت می‌شوند و معلمان و فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش باید در تربیت صحیح نسل امروز اهتمام ورزند.

بخشدار سعدآباد در ادامه از هوشمندسازی تمام مدارس سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده به تدریج مدارس سعدآباد هوشمند می‌شوند.

وفایی تصریح کرد: بدون تردید هوشمندسازی مدارس در راستای ارتقای رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است و در جلسه آینده شورای اداری بخش، هوشمندسازی مدارس در دستور کار جلسه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین برنامه‌های پیشنهادی هفته بزرگداشت مقام معلم را خوب و مناسب برشمرد و از فرهنگیان، دانش‌آموزان و مسئولین خواست در این برنامه‌ها شرکت کنند.

بخشدار سعدآباد در ادامه با اشاره به سال تولید ملی گفت: نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید مورد توجه همه مردم و مسئولان باشد و معلمان و فرهنگیان برای تحقق این شعار باید فرهنگ‌سازی کنند.

وفایی یادآور شد: سعدآباد دارای ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و هیچ فرصتی را هدر ندهیم.

وی گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را داشته باشیم و بدون تردید با هدفگذاری و برنامه‌ریزی می‌توانیم به موفقیت برسیم.