فرماندار جم: وضعیت آب در شهرستان جم اسفناک است
تاريخ ارسال خبر : 13 آوریل 2014 | ساعت 12:07 | کد خبر: 31091 | sv78 | چاپ این مطلب

فرماندار جم گفت: وضعیت آب در شهرستان جم اسفناک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالله نادری صبح امروز در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در جم اظهار داشت: خدمت به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر نباید کوتاهی شود.

فرماندار جم با بیان اینکه عوارض آلایندگی با انصاف و عدالت در شهرستان توزیع خواهد شد افزود: مسائل و مشکلات پیش آمده در زمینه عوارض آلایندگی را با دقت بررسی کرده‌ام و این اطمینان را به مردم شهرستان می‌دهم که عوارض آلایندگی با رعایت انصاف و عدالت در شهرستان، چه در بخش مرکزی و چه در بخش ریز، توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بی تردید آلایندگی صنایع نفت و گاز بر تمام بخش‌های شهرستان جم تاثیر دارد و تلاش خواهیم کرد این عوارض در مسیری صحیح و عادلانه صرف حل مشکلات مردم شود.

فرماندار شهرستان جم در ادامه از عزم جدی برای حل بحران آب جم در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به نگاه خوشبینانه بیرونی به جم، هرگز گمان نمی‌کردم این شهرستان خوشنام از لحاظ سرسبزی و پرآبی، تا این اندازه درگیر بحران آب باشد.

فرماندار جم وضعیت آب در شهرستان جم را اسفناک توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به درپیش بودن تابستان و لزوم تامین آب شرب مردم، حل بحران آب در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارد.

نادری احیای طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیز داری را نیز لازمه تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: در صورت عدم اجرای این طرح‌ها، همین کشاورزی باقی مانده در  جم نیز رو به زوال خواهد رفت.

وی با مهم برشمردن جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیل شوراها در رشد و توسعه جامعه را غیر قابل انکار دانست و افزود: تلاش خواهم کرد جایگاه والای شوراها در شهرستان جم، به عنوان مشاوران امین دولت، روز به روز تقویت شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ