استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 13 آوریل 2014 | ساعت 12:14 | کد خبر: 31095 | sv107 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جانشین مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه خبر داد.پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد موسوی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی کارورزان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین و بزرگترین مناطق نفت و گاز کشور است و روز به روز شاهد موفقیت و پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال جاری با تلاش و فعالیت مضاعف شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این مجموعه هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

جانشین مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با تشکر از مسئولین مجتمع در برگزاری این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود و این منطقه استراتژیک است و باید به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه، نگاه خاص و ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه به مزایای اجرای این طرح در منطقه عسلویه اشاره کرد و گفت: ایجاد شرایط برد –برد برای شرکت‌های مستقر در منطقه، کاهش فاصله صنعت و دانشگاه، آشنایی افراد با شرایط کاری منطقه، کاهش خلا نیروهای انسانی در پروژه‌ها و انتقال دانش فنی و تقویت نیروها از مزایای این طرح است.

موسوی‌زاده با تاکید بر استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه اظهار داشت: استفاده از نیروهای منطقه، هزینه پیمان‌های تامین نیرو را کاهش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، کارآموزان جدیدالاستخدام مجتمع گاز پارس جنوبی پس از گذراندن دوره آموزشی اولیه در ماهشهر و اصفهان، به منظور گذراندن دوره آموزش حین خدمت و فعالیت در واحدهای بهره‌برداری، مهندسی، تعمیرات، ICT و مالی وارد پالایشگاه سوم شدند.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "استخدام نیروهای بومی در پروژه‌های صنعتی عسلویه"

  1. کاربر 1 گفت:

    اینا که مشغول به کار شده اند .. خبری از استخدام نبود ..

  2. رضا نظری گفت:

    با عرض سلام وتشکر از مسئولین سایت
    ای کاش در نقل نظرات کاربران وبازدیدکنندگان یه خورده از سانسور بیشتر فاصله می گرفتین
    نظرات ما بازدیدکنندگان سایت عملا انتقاد است وبس
    ومطمنا ضرری متوجه کسی نخواهد داشت

ارسال یک پاسخ