- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فعالان حوزه سلامت در پارس جنوبی تقدیر شدند

” عسلویه نیوز” فعالان حوزه سلامت در منطقه عملیاتی پارس جنوبی تقدیر شدند.

خبرگزاری فارس: فعالان حوزه سلامت در پارس جنوبی تقدیر شدند

به گزارش “عسلویه نیوز” رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: توجه به سلامت به ویژه در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی امری مهم است و در منطقه پارس جنوبی شاهد تلاش بسیار زیاد مسئولان در این راستا هستیم.

مهرداد حسین‌زاده افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با دارا بودن یک بیمارستان بسیار مجهز و ۳۴ مرکز بهداشتی و درمانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در دستور کار این سازمان قرار دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم و کارکنان بومی منطقه فراهم شود.

مدیر ارشد HSE پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت: پژوهش‌ها و مطالعات و تحقیقات بسیار خوبی در حوزه سلامت افراد در منطقه عملیاتی پارس جنوبی انجام شده است.

حسن آخوندی ادامه داد: پایش‌های بهداشتی به منظور تعیین و شناسایی خطرات و تهدیدهای تندرستی و سلامت کارکنان در پارس جنوبی به طور مستمر انجام می‌شود.

وی اذعان داشت: مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در استان و در منطقه ویژه پارس با همه ظرفیت و توان در امر خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان اهتمام دارند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این نشست فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در حوزه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ارائه شد.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه سلامت در منطقه عملیاتی پارس جنوبی تقدیر شد.