اعتبار ۷٫۸ میلیارد ریالی برای تکمیل ۲ پروژه آموزشی و بهداشتی در نخل‌تقی
تاريخ ارسال خبر : 14 آوریل 2014 | ساعت 15:49 | کد خبر: 31099 | sv95 | چاپ این مطلب

رئیس شورای اسلامی نخل تقی از اعتبار ۷٫۸ میلیارد ریالی برای تکمیل ۲ پروژه آموزشی و بهداشتی در نخل‌تقی خبر داد.شورا

به گزارش “عسلویه نیوز”  بوهندی نجفی صبح امروز در نشست مسئولان نخل تقی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات شهروندان مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نباید کوتاهی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی از اعتبار ۷٫۸ میلیارد ریالی برای تکمیل ۲ پروژه آموزشی و بهداشتی در نخل‌تقی خبر داد و ابراز داشت: تکمیل درمانگاه و همچنین تکمیل مدرسه راهنمایی نخل تقی از پروژه‌های مهمی است که به زودی انجام می‌شوند.

وی از تکمیل درمانگاه نخل تقی خبر داد و افزود: تخصیص اعتبار به میزان ۳۸۰ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان نیمه تمام درمانگاه شهر نخل تقی از جمله برنامه‌های مهم این شهر است.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مدرسه راهنمایی پیامبر اعظم (ص) مصوب شده و امیدواریم روند ساخت آن در سال جاری ادامه یابد.

وی گفت: افتتاح استادیوم ورزشی توسط استاندار و افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط نماینده مقام معظم رهبری که از مصوبات سفر پربرکت مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه بوده از جمله برنامه‌های انجام شده در چند ماه اخیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی بیان کرد: برگزاری جشنواره در ایام عید نوروز به منظور گرامیداشت این ایام فرخنده و نیز ایجاد فضای شاداب و با نشاط و پر امید برای مسافرین و گردشگران نوروزی، خیابان ساحلی و اماکن تفریحی و گردشگری و همچنین ارائه خدمات و کمک به تجهیز مدارس شهر نخل تقی برای بالا بردن کیفیت آموزشی نیز از اقدامات مهم شورای اسلامی نخل تقی است.

نجفی ابراز داشت: برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با گروه‌های مختلف مردمی برای بالا بردن مشارکت عمومی و افزایش دانش و سطح فرهنگ عمومی مردم با مجموعه شورا و شهرداری و حل مشکلات شهری مردم و برگزاری جلسات متعدد پیرامون مشکلات و معضلات اجتماعی شهر و شهرستان در زمینه امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی نیز از مهم‌ترین دستاوردهای چند ماهه شورا و شهرداری بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی و نظر به نامگذاری سال به نام “فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی” توسط مقام معظم رهبری، مجموعه شهرداری و شورا در راستای تحقق منویات معظم‌له به مسائل فرهنگی و اجنماعی در بودجه سال ۹۳ نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی و کمک به بالا بردن اقتصاد خانواده شهروندان داشته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ