تخصیص ۷ میلیارد ریال برای انتقال آبرسانی داخلی از خط کوثر به شبکه آب نخل تقی
تاريخ ارسال خبر : 14 آوریل 2014 | ساعت 15:54 | کد خبر: 31102 | sv102 | چاپ این مطلب

رئیس شورای شهر نخل تقی از تخصیص ۷ میلیارد ریال برای انتقال آبرسانی داخلی از خط کوثر به شبکه آب نخل تقی خبر داد.آب

به گزارش : عسلویه نیوز:  بوهندی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان نخل تقی با اشاره به نامگذاری امسال به نام “سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” توسط مقام معظم رهبری به ارائه گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر نخل تقی پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر نخل تقی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مشکل آب این شهر و شهرستان باعث معضلات و مشکلات فراوانی برای مردم و شهر شده بود که تلاش برای رفع این معضل مورد تاکید است.

نجفی تصریح کرد: با تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح انتقال آبرسانی داخلی از خط کوثر به شبکه آب شهر و نیز افزایش سهمیه آب شهرستان باعث ایجاد امیدواری فراوان در حل این بحران چند ساله شده است.

وی از برنامه‌ریزی مسئولان برای حل این معضل در یک برنامه زمانی سه ماهه خبر داد.

نجفی یادآور شد: اختصاص اعتبار به میزان ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه ساختمان کتابخانه عمومی شهر نخل تقی که به صورت نیمه تمام متوقف شده بود نیز از دیگر برنامه‌های مهم است که امیدواریم موجبات رضایتمندی جوانان شود.

وی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهر و رفع معضلات مردم در دستور کار است و باید از تمام توانمندی و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره ببریم.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی ابراز داشت: کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌ها مورد توجه و تاکید است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ