- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان از حاشیه‌سازی پرهیز کنند

عسلویه نیوز: امام جمعه کنگان گفت: مسئولان باید از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی پرهیز کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان از حاشیه‌سازی پرهیز کنند

خبرگزاری عسلویه نیوز از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و همه باید با تقویت معنویت و پرهیز از گناهان به سمت موفقیت حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اهتمام مسئولان در تحقق شعار سال افزود: مسئولان باید از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی پرهیز کنند و از کارهایی که باعث افزایش تنش می‌شود اجتناب داشته باشند.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: بعضی از اقدامات حساب نشده به بهانه شعار امسال باعث آسیب می‌شود.

محمودی با تاکید بر لزوم حمایت از ملوانان بندر کنگان تصریح کرد: شغل اکثر مردم منطقه در راستای واردات و تجارت و ته‌لنجی است و هیچ دستگاهی به بهانه شعار امسال بر آنها سخت بگیرد و به معیشت آنها آسیب برساند.

وی با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش و با بیان اینکه نقش ارتش در جامعه نقشی بی‌بدیل است اذعان داشت: عدم حضور ارتش سبب می‌شود که بیگانگان چشم طمع به کشور پیدا کنند و در واقع ارتش و نیروهای مسلح به منزله دژ محکم و حصار فولادین هستند.

امام جمعه کنگان با اشاره به انتخاب مجدد اعضای حقیقی و حقوقی اعضای تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مجمع تشخیص حاصل تجربه عملی نظام دینی ماست و احکام مصوبات مجمع تشخیص در واقع احکام ثانویه است که به حکم ضرورت در بخشی از زمان به عنوان قانون مطرح است.

محمودی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی گام برداریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.