- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تشکیل کمیته پژوهش در شرکت

بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری بوشهر

عیلویه نیوز: مدیرعامل شرکت آبیاری استان بوشهر گفت: کمیته تحقیق و پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تشکیل شد.

خبرگزاری فارس: تشکیل کمیته پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری بوشهر

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: تحقیق و پژوهش یکی از اصول و اساس‌های بهبود شرایط کاری در تمامی عرصه‌هاست و این امر مهم در سال ۹۱ یکی از اهداف و برنامه‌های مهم شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شناخت نیازهای آبیاری مطابق با شرایط موجود و وضعیت آبیاری یکی از نیازهای مهم در فرآیند آبیاری است و با بهره‌گیری از این شیوه در زمینه آبیاری عملکردی مطلوب‌تر را به مردم ارائه خواهیم کرد.

موسوی اذعان داشت: تشکیل کمیته تحقیق و پژوهش در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر به منظور انجام تحقیقات و بررسی‌های متعدد در شبکه‌های آبیاری سطح استان از اقدامات این شرکت در سال ۹۱ است.

وی در ارتباط با ساختار این کمیته افزود: کمیته تحقیق و پژوهش شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر متشکل از کارشناس ارشد آبخیزداری، کارشناس عمران، کارشناس کشاورزی، کارشناس شیلات، کارشناس اقتصادی و نیروهای تجربی متعدد است.

این مسئول بیان داشت: هدف اصلی از فعالیت کمیته تحقیق و پژوهش در این شرکت انجام مطالعات لازم در راستای بهبود وضعیت آبیاری و کشاورزی استان بوشهر است که بدون تردید بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان استان بوشهر را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر مطالعه و آزمایش در زمینه EC و PH در شبکه‌های آبیاری و زهکشی در دستور این کمیته قرار دارد و به موفقیت‌هایی در این عرصه دست یافته‌ایم.

موسوی گفت: در سال تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی از همه ظرفیت موجود برای حمایت از نخلداران و باغداران استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.