- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مصرف کالای داخلی به تقویت تولیدکنندگان کمک می‌کند

 عسلویه نیوز: امام جمعه برازجان گفت: مردم با مصرف کالای داخلی نسبت به تقویت تولیدکنندگان اهتمام ورزند.

خبرگزاری فارس: مصرف کالای داخلی به تقویت تولیدکنندگان کمک می‌کند

به گزارش عسلویه نیوز از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تاکید بر لزوم پرهیز از تکبر اظهار داشت: تکبر از صفات نکوهیده است و بزرگان دین از تکبر به عنوان گناه بزرگ یاد کرده‌اند.

وی افزود: حضرت نوح و همچنین لقمان به فرزندانشان توصیه می‌کنند که از تکبر و غرور دوری کنند و نبی مکرم اسلام(ص) نیز فرموده است خداوند به فرشتگان دستور داده که برکت و نعمت را از فرد متکبر بگیرد.

امام جمعه برازجان به سرنوشت شیطان اشاره کرد و یادآور شد: شیطان بیش از ۶ هزار سال عبادت خالصانه خدا را انجام داد و به دلیل یک لحظه تکبر مورد غضب قرار گرفت و در واقع تکبر معارضه با خداست.

مصلح با اشاره به لزوم تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب راهکارهای لازم را ارائه فرموده‌اند و حل مشکل تورم، حل مشکل اشتغال و استحکام اقتصاد داخلی را به عنوان آثار مهم رشد تولید ملی برشمرده‌اند.

وی اضافه کرد: وظیفه دولت پشتیبانی از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی است و سرمایه‌گذاران و نیروی کار داخلی نیز باید با همت بیشتر نسبت به تقویت چرخه تولید اهتمام ورزند.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: مردم نیز باید با مصرف کالای داخلی نسبت به تقویت تولیدکنندگان اهتمام ورزند.

مصلح با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش اذعان داشت: ارتش مکتبی و توحیدی از ابتدای انقلاب تاکنون در خدمت نظام اسلامی بوده و همواره از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و مقتدرانه از انقلاب و نظام حمایت می‌کند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت مراسمات عروسی در تالارها گفت: شورای فرهنگ عمومی دشتستان تصویب کرده که در تالارها نباید موسیقی مبتذل اجرا شود و باید شئونات اسلامی در این مراسمات رعایت شود.

امام جمعه برازجان بیان کرد: مسئولان انتظامی و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند نظارت جدی داشته باشند و تذکر دهند و حتی برخورد قاطعانه کنند و مردم نیز باید نهی از منکر کنند تا مظاهر فساد در جامعه ریشه‌کن شود.