توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در جم
تاريخ ارسال خبر : 15 آوریل 2014 | ساعت 12:19 | کد خبر: 31112 | sv92 | چاپ این مطلب

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در جم تاکید کرد.حجت الاسلام موسی احمدی
به گزارش ” عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی حضرت زینب(س) جم اظهار داشت: سجده شکر می‌گذاریم که این همه رهرو حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه(س) داریم.

وی اضافه کرد: در همه شرایط حفظ حجاب، اعتقادات و ارزش‌های خود را نگه دارید؛ شما نزد خدا بسیار ارزشمند و عزیز هستید و هر چه ارتباط خود را با خدای یگانه و ائمه اطهار (ع) بیشتر کنید قرب و منزلت بیشتر خواهید داشت.

احمدی به نطق خود در روز ۲۰ فروردین در مجلس پرداخت و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهم گذاشت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه انتخابیه برای توسعه و پیشرفت به نحو احسن دفاع کنم.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دختران عزیز و خواهران بزرگوار، بهترین فرصت برای شکوفایی استعدادهای خود الان است و اگر الان نقشی را بپذیرید مطمئنا آینده می‌توانید برای کشور خود خیلی مفید باشید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان وکیل شما هر آنچه که در توان دارم برای توسعه و پیشرفت در طبق اخلاص خواهم گذاشت و نگاه ویژه‌ای به توسعه آموزش و پرورش دارم.

احمدی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در جم تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به آموزش و پرورش شد.

مدیر مدرسه حضرت زینب (س) نیز به گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه پرداخت و بیان داشت: این مدرسه رتبه اول استانی را در زمینه حجاب در اختیار دارد.

خانم رفیعی افزود: دانش‌آموزان مدرسه حضرت زینب (س)در مسابقات فرهنگی هنری و مسابقات پژوهشی مقام‌های برتر کسب کرده‌اند و از لحاظ قبولی نیز جزء مدارس برتر شهرستان به حساب می‌آیند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ