سوال رسایی از زنگنه: چرا روحانی در جلسه هیات دولت گریه کرد؟
تاريخ ارسال خبر : 15 آوریل 2014 | ساعت 13:07 | کد خبر: 31124 | sv155 | چاپ این مطلب

وی افزود: این مطلب گریه روحانی بیش از ۵۰۰ بار در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شد و این اظهارنظرها در آستانه ۱۳ آبان بود.
رسایی به عنوان نماینده سوال کنندگان از وزیر نفت گفت: آیا حفظ آبروی کشور وظیفه وزیر نیست و نباید در صورت کوتاهی مورد سوال قرار گیرد؟!

به گزارش مهر در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه سوال از وزیر نفت حمید رسایی به عنوان نماینده سوال کنندگان گفت: عده ای در جلسه امروز درباره سوال اخطارهای غیر منصفانه ای دادند. در طول دو هفته گذشته تلاش شد تا این سوال ناموجه جلوه داده شود اما برخلاف رسانه ها ما به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیستیم و حب و بغضی با کسی نداریم و این سوال را فقط به دلیل رفتن آبروی کشور و بیانات زنگنه مطرح کردیم.

وی افزود: آیا حفظ آبروی کشور وظیفه وزیر است؟ ایشان در یک جلسه عمومی مطالبی را مطرح کردند که آیا نباید این مطالب اصلاح شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به مطلب زنگنه اظهار داشت: زنگنه در یک جلسه عمومی که صوت و فیلم آن موجود است بعد از صحبت در مورد صنعت نفت که اطلاعاتش در این مورد بوده است و من آن را پیگیری کرده ام می گوید آقای روحانی بعد از شنیدن اینکه یکی از وزرای سابق پیش یکی از شیخ های اماراتی را تا پولمان را بگیرد متاثر شده است.

وی افزود: این مطلب گریه روحانی بیش از ۵۰۰ بار در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شد و این اظهارنظرها در آستانه ۱۳ آبان بود.

رسایی به تعدادی از تیترهای روزنامه ها در این باره اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف وزیر حفظ مصالح ملی است. آیا روحانی در هیأت دولت گریه کرده است.

زنگنه در جلسه کمیسیون گفت: وزیر نرفته پول قرض کند بلکه رفته پول خودمان را بگیرد. من گفتم اگر پول خودمان را گرفته پس چرا روحانی گریه کرده است زنگنه گفت: این کار روزنامه ها بوده است و من گفتم اگر کسی خلاف قانون گفته شما چرا این تحریف ها را تکذیب و آن را اصلاح نکردید. چرا بعد از سوال کمیسیون کاری انجام ندادید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ