- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تعمیرات اساسی پالایشگاه جم زودتر از زمان مقرر به اتمام می‌رسد

عسلویه نیوز: رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه جم گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه جم زودتر از زمان مقرر به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: تعمیرات اساسی پالایشگاه جم زودتر از زمان مقرر به اتمام می‌رسد

به گزارش عسلویه نیوزاز جم حسین اردشیری بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه جم اظهار داشت: تعمیرات اساسی در پالایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌هاست و تلاش برای انجام باکیفیت این تعمیرات در دستور کار قرار دارد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه جم افزود: در تعمیرات اساسی امسال به دنبال کار با کیفیتی که تضمین‌کننده تولید بدون وقفه در فصل زمستان سال جاری باشد هستیم.

اردشیری خاطرنشان کرد: تعمیرات نیمه اساسی واحد ۴۱۰۰ پالایشگاه از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده و تمامی کارکنان و کارگران با اتکال به خداوند متعال و با به‌کارگیری تمهیدات لازم و رعایت اصول و مقررات HSE مشغول کار هستند.

وی افزود: طبق برنامه تعمیرات اساسی این واحد باید ظرف مدت ۱۸ روز به سرانجام برسد اما به یاری خداوند متعال تلاش خواهیم کرد زمان تعمیرات اساسی این واحد را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: با لطف و یاری خداوند متعال در سال گذشته نیز موفق شدیم ۷ روز زودتر از برنامه پیش‌بینی شده کار عظیم تعمیرات اساسی پالایشگاه را به پایان برسانیم.

اردشیری گفت: در سال ۹۰ با حداکثر تولید، زمستانی بدون وقفه را در تولید پشت سر گذاشتیم و الحمدالله توانستیم برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شرکت ملی گاز ایران اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: بی‌شک این موفقیت مهم جز در سایه توجه خداوند متعال و تلاش بی‌وقفه کارکنان در تمامی رده‌های سازمانی و رعایت اصول و مقررات HSE و انجام کار با کیفیت محقق نمی‌شد و نقش کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و بویژه نیروهای تعمیرات اساسی و پیمانکار مجری در این راه ارزنده بوده است.

اردشیری ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز با عزم و اراده‌ای محکم‌تر از سال گذشته و با همت و تلاش بیش از پیش و توجه خاص بر انجام کار ایمن و با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باز هم شاهد افتخار و سرافرازی دیگری برای کشور عزیزمان باشیم.