- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد قابلیت‌های اساسی برای پاسخ متناسب به تهدیدات در نیروی زمینی سپاه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو قابلیت‌های اساسی را در خود ایجاد کرده تا در مقابله با هرگونه تهدید پاسخ کوبنده و متناسب با آن تهدید را بدهد.

خبرگزاری فارس: ایجاد قابلیت‌های اساسی برای پاسخ متناسب به تهدیدات در نیروی زمینی سپاه

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان اخیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تهدید در برابر تهدید و پاسخ متناسب به تهدیدات، گفت: قطعا نیروی زمینی نقش اساسی در مقابله با تهدیدات دارد و این آمادگی‌ها در این نیرو کاملا ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی این قابلیت‌های اساسی را در خود ایجاد کرده تا در مقابله با هر گونه تهدید پاسخ کوبنده و متناسب با آن تهدید را بدهد.

پاکپور همچنین در خصوص حمایت از تولید ملی در نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: ما نیز متناسب با سایر ارگان‌های نیروهای مسلح در حال اقدام هستیم و به عنوان مثال در بحث خریدهایمان و نیز در به کارگیری ابزار و تجهیزات، عمدتا از تولیدات داخلی بهره می‌بریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص دخالت برخی کشورهای عربی و اعزام نیروی نظامی به بحرین و سوریه، گفت: مردم بحرین پاسخ کوبنده‌ای به آنها داده‌اند و همه مردم کشورهای منطقه حتما در مقابل متجاوزینی که به کشورشان حمله می‌کنند یا نیرو اعزام می‌کنند، پاسخ خواهند داد.