رئیس‌جمهوری دقایقی پیش وارد عسلویه استان بوشهر شد
تاريخ ارسال خبر : 16 آوریل 2017 | ساعت 10:47 | کد خبر: 36161 | sv208 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حسن روحانی دقایقی پیش وارد عسلویه پایتخت انرژی ایران شد تا چندین طرح نفت و گاز را به مرحله بهره‌برداری برساند.روحانی

به گزارش “عسلویه نیوز”رئیس جمهور در این سفر یک روزه فازهای ۱۷،۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ را در منطقه پارس جنوبی افتتاح می‌کند و با حضور وی چهار طرح تولیدی پتروشیمی آغاز به کار می‌کنند.

با افتتاح ۵ فاز گازی در پارس جنوبی، ۱۵۰ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزایش می‌یابد که تا پایان امسال کل برداشت گازی کشورمان از سفره مشترک گازی ایران و قطر در پارس جنوبی به ۷۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد.

افتتاح ویدئویی برداشت لایحه های نفتی در کنار حضور در بین کارکنان پالایشگاه های مختلف در سالن اجتماعات منطقه ویژه انرژی پارس از دیگر برنامه های سفر رئیس‌جمهوری به استان بوشهر است.

پیش از این افتتاح چندین طرح در سراسر استان بوشهر از جمله بهره‌برداری از بیمارستان شهرستان دیر، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شهید مهدوی بوشهر و بخشی از اتوبان اهرم به دیلم در برنامه‌های رئیس جمهوری به استان بوشهر همراه با سفر به مرکز این استان و نشست با نخبگان و انجمن‌های مردم نهاد گنجانده شده بود که به دلایلی از جمله آماده نبودن این پروژه ها لغو گردید./فارس
🔰کانال عسلویه نیوز را به دوستان خود معرفی کنید
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ