- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

همایش بزرگ فاطمیون در بندر کنگان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: همایش بزرگ فاطمیون در بندر کنگان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ فاطمیون در بندر کنگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی ایام فاطمیه دوم در بندر کنگان اظهار داشت: در ایام فاطمیه اول مراسم باشکوهی در کنگان برگزار شد و در فاطمیه دوم نیز شاهد مراسمی باشکوه‌تر خواهیم بود.

وی از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون در بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با فرمانداری، سپاه ناحیه کنگان و ادارات تبلیغات اسلامی دیر و جم، همایش بزرگ فاطمیون با حضور روحانیون اعم از بومی و اعزامی، ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) و شاعران آیینی، مسئولان هیئات مذهبی، بانیان مساجد و حسینیه‌ها، مدیران فرهنگی دستگاه‌های اجرایی اعم از فرمانداران، بخشداران و کارکنان ادارات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان‌های دیر، کنگان و جم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه کنگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با بیان اینکه این همایش سوم اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: در همین راستا کارهای مقدماتی آن شامل مشخص شدن مکان مراسم و ارسال پیامک برگزاری مراسم به شرکت کنندگان و رایزنی با ادارات برای برگزاری مطلوب انجام شده است.

روحانی مستقر در بنک نیز اظهار داشت: حضور در مراسم ایام فاطمیه اول در شهرهای کنگان و بنک به عنوان سخنران، انجام سخنرانی پیرامون زندگی حضرت زهرا (س) برای قشر بانوان، همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه از مهم‌ترین اقداماتی بوده که صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام عبدالله سبحانی افزود: همچنین در ایام فاطمیه دوم نیز برنامه‌هایی در دستور کار است که با تلاش همه مسئولان اجرایی می‌شوند.

وی اذعان کرد: سه روز آخر نیز به صورت ویژه، مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود که اطعام ۱۵۰۰ نفر از افراد نیازمند در دستور کار است.