- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هوینس:بازیکنان دورتموند عطش بیشتری دارند

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که باشگاه بوروسیا دورتموند هیچ بازیکنی در حد و اندازه های بین المللی ندارد.


   این درحالی است که این روزها باشگاه های بزرگی به دنبال جذب ستاره هایی مثل متس هوملز و ماریو گوتزه از دورتموند هستند ولی طبق گفته های هوینس ۶۰ ساله، این ستاره ها نباید با بازیکنان بزرگتری در دنیای فوتبال در کفه یک ترازو گذاشته شوند.

هوینس، رئیس باشگاه بایرن به اسکای گفت:« در حال حاضر بازیکنان دورتموند عطش بیشتری دارند ولی آنها بازیکنانی در حد و اندازه جهانی نیستند.»

هوینس درادامه اعلام کرد که تمرکز باواریایی ها برروی بازی شان در لیگ قهرمانان اروپاست  و فعلا به فینال جام حذفی آلمان و یا رقابتهای بوندس لیگا فکر نمی کنند.

بایرن شنبه شب مقابل ماینتس به تساوی بدون گل رسید و بدین ترتیب اختلافش با دورتموند صدرنشین در رقابتهای بوندس لیگا به ۸ امتیاز فاصله افزایش یافت. این درحالی است که تنها ۴ بازی دیگر تا پایان رقابتهای این فصل باقی است.

بایرن در روز ۱۲ می هم در فینال جام حذفی به میدان خواهد رفت و آن بازی هم مقابل دورتموند خواهد بود.

هوینس ادامه داد:«درابتدای فصل اگر از من می پرسیدید که ترجیح می دهم تا در بوندس لیگا به قهرمانی برسیم و یا اینکه تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ راه یابد، می توانید حدس بزنید که جواب من چه می بود.»

بایرن سه شنبه شب در آلیانس آرنا و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به میدان خواهد رفت.