- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دی متئو:عملکردمان مقابل تاتنهام فوق العاده بود

روبرت دی متئو،مربی موقت باشگاه چلسی خوشحالی اش را از عملکرد شاگردانش در برد ۱-۵ یکشنبه شب مقابل تاتنهام در مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ ابراز کرد.


  این درحالی است که هری ردنپ مربی حریف از گل جنجالی به ثمر رسیده توسط خوان ماتا که آبی ها را پیش انداخت راضی نبود.

این مربی ایتالیایی معتقد است که تیمش شایسته برد دراین بازی بود و به این نکته اشاره کرد که این برد اعتماد به نفس شاگردانش را در آستانه دیدار حساس با بارسا افزایش خواهد داد.

درپایان این مسابقه دی متئو به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما یکشنبه شب خیلی خوب بازی کردیم و عملکرد فوق العاده ای داشتیم. زمانی که عقب هستی و بازی درحال اتمام است، شاید بتوانی اندکی بازی را باز کنی ولی ما به خاطر گلهایی که زدیم واقعا خوشحالیم. این اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد.»

مربی آبی ها درادامه اعلام کرد که گل ماتا که به اشتباه توسط مارتین اتکینسون پذیرفته شد، تاثیر کمرنگی برروی نتیجه بازی داشت. مربی چلسی گفت:« خب، توپ از خط دروازه عبور نکرد. پس ما خوش شانس بودیم ولی بارها پیش آمده که چنین تصمیماتی علیه ما گرفته شده. ما فقط ۲ گل نزدیم، بلکه ۵ بار دروازه حریف را بازکردیم. پس این گل اثر پررنگی در نتیجه بازی نداشت. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم. پیروزی مثبت اندیشی را به تیم بازمی گرداندو اعتماد به نفس فردی بازیکنان را بالا می برد.»

خبر بد این دیدار مصدومیت داوید لوئیز برزیلی بود که اکنون بعید به نظر می رسد که او به بازی ۴شنبه شب مقابل بارسا برسد .

دی متئو دراین باره گفت:« داوید لوئیز از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. باید ببینیم که در روزهای بعد نتیجه معاینات دقیق تر چه خواهد بود ولی ممکن است لوئیز در بازی با بارسا غایب باشد. من خیلی دور را نمی بینیم.خوشحالیم که به فینال اف ای کاپ و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم.این ازنظر من فوق العاده است.»