با تعامل و ارتباط دو سویه می‌توان دغدغه‌های اشتغال جوانان جم را کاهش داد
تاريخ ارسال خبر : 17 آوریل 2014 | ساعت 23:41 | کد خبر: 31137 | sv146 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: با تعامل و ارتباط دو سویه می‌توان دغدغه‌های اشتغال جوانان جم را کاهش داد.حاجیانی

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: جم از شهرستان‌های مهم در حوزه نفت و گاز است و باید در راستای حمایت از این شهرستان اهتمام ورزیم.

مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی با تبریک انتصاب عبدالله نادری به سمت فرماندار جم، اظهار امیدواری کرد که حضور وی در شهرستان جم بتواند منشا تحولات بزرگ برای مردم باشد.

حاجیانی پتانسیل‌های اشتغال در جنوب استان بوشهر را فرصتی مهم برای جوانان دانست و افزود: یقینا با تعامل و برنامه‌ریزی بلند مدت و جامع می‌توان مشکلات اشتغال در شهرستان جم را مرتفع کرد.

وی به حضور خیل جوانان مستعد و دانش‌آموخته در شهرستان جم اشاره کرد و گفت: ارتقای مهارت‌های متناسب با نیاز نفت و گاز، می‌تواند بستر را برای اشتغال در عسلویه بیش از پیش مهیا کند.

مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه، عدم تعامل مناسب شهرستان جم با مدیریت کار و اشتغال در سال‌های گذشته را یادآور شد و خاطر نشان ساخت: همکاران ما در سال‌های گذشته طرح‌های خوبی در بحث اشتغال جوانان استان بوشهر و مهارت‌افزایی داشته‌اند که متاسفانه سهم شهرستان جم از این طرح‌ها، چندان چشمگیر نبوده است.

حاجیانی، مهارت‌آموزی را شرط اساسی برای استفاده از پتانسیل‌های اشتغال در پارس جنوبی عنوان کرد و افزود: اعتبارات خوبی برای مهارت‌افزایی در استان بوشهر در نظر گرفته شده که باید با همکاری مسئولین شهرستان جم، بسترها برای استفاده جوانان از این فرصت‌ها فراهم شود.

وی دعوت فرماندار جم از وی را نشانه اهتمام به موضوع اشتغال در شهرستان جم دانست و تاکید کرد: با استمرار تعامل و ارتباط دو سویه و برنامه‌ریزی ریشه‌ای می‌توان دغدغه‌های اشتغال جوانان جم را کاهش داد.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ