ضرورت استفاده شهرستان جم از ظرفیت‌های اشتغال پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 17 آوریل 2014 | ساعت 23:52 | کد خبر: 31144 | sv153 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار جم بر ضرورت استفاده شهرستان جم از ظرفیت‌‌های اشتغال پارس جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر خدمات کار و اشتغال پارس جنوبی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از دغدغه‌های اساسی جوانان این شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار جم از عزم جدی دولت، برای حل مشکل اشتغال جوانان شهرستان جم خبر داد و افزود: امیدوار هستیم این مهم با همکاری دسته‌جمعی محقق شود.

نادری بر ضرورت استفاده شهرستان جم از پتانسیل‌های اشتغال پارس جنوبی تاکید کرد و یادآور شد: باید با همکاری دوجانبه و تلاش مضاعف برای این مهم اهتمام ورزیم.

فرماندار جم اشتغال را دغدغه اصلی جوانان شهرستان جم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های محدود اشتغال در شهرستان جم، باید از پتانسیل‌های بزرگ پارس جنوبی در این زمینه استفاده کرد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات اشتغال در شهرستان جم، آماده‌ایم ارتباطی عمیق و گسترده با مدیریت کار و اشتغال منطقه ویژه برقرار سازیم تا بتوانیم گام‌هایی موثر در افزایش رفاه، امنیت و امید برای مردم برداریم.

فرماندار جم با تاکید بر اینکه برای برنامه‌ریزی اشتغال، نیازمند اطلاعات جامع هستیم گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کارجویان می‌تواند برنامه‌ریزی برای اشتغال را آسان‌تر سازد.

نادری همچنین با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام حاجیانی در فرمانداری جم، ابراز امیدواری کرد مدیریت کار و اشتغال منطقه ویژه، نگاهی ویژه به شهرستان جم داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ