به‌کارگیری پزشکان فوق‌تخصص در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 آوریل 2014 | ساعت 23:59 | کد خبر: 31148 | sv136 | چاپ این مطلب

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق‌تخصص برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان در جامعه امری لازم است و به ویژه در عسلویه با توجه به وضعیت خاص آلایندگی باید توجه بیشتر و موثرتری به سلامت و بهداشت شود.

وی افزود: عسلویه با وجود پیشرفت‌هایی که داشته از نظر مراکز درمانی و بیمارستانی وضعیت مطلوبی ندارد که ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی گامی در راستای بهبود وضعیت در این حوزه است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی این بیمارستان گفت: در نشستی که با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، معاون درمان وزیر بهداشت و چند تن دیگر از مسئولین و مدیران کشوری برگزار کردیم بر گزینش سریع شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی بیمارستان عسلویه تاکید شد.

احمدی بیان کرد: دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور دستور داده که هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای گزینش نیروهای مورد نیاز این بیمارستان انجام شود.

وی یادآور شد: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه فراهم شده و به زودی شاهد نصب و استقرار آنها در این بیمارستان خواهیم بود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هفته جاری نشستی با معاون درمان وزیر بهداشت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار و در ارتباط با نحوه به‌کارگیری و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بحث و تبادل نظر شد.

احمدی از به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق‌تخصص برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: به فضل خدا به زودی این مهم محقق و شاهد افتتاح این بیمارستان در جنوب استان خواهیم بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ