آل سعود در باتلاق بدی در یمن گرفتار شده است
تاريخ ارسال خبر : 17 آوریل 2015 | ساعت 17:30 | کد خبر: 33201 | sv190 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: آل سعود با جنایاتی که در یمن مرتکب شده در باتلاق بدی گرفتار شده است.امام جمعه عسلویه

به گزارش ” عسلویه  نیوز “حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بخش‌هایی از توصیه‌های پیامبر (ص) به ابوذر را بیان کرد و اظهار داشت: کردارهای ما مردم از این جمعه تا جمعه بعد به خداوند عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: خداوند همه گناهان را می‌بخشد مگر کسانی که بین خودشان و برادر مومنش کینه و عداوت باشد.

 خطیب نماز جمعه عسلویه با محکم کردن جنایات آل سعود در یمن ادامه داد: مردم مظلوم یمن برای استقلال خود اقدام کرده‌اند و تجاوز بی دلیل آل سعود به کشور دیگر جای هیچ گونه توجیهی نگذاشته است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید از کشتار و قتل و عام مردم مظلوم یمن دست کشیده شود افزود: آل سعود با جنایاتی که در یمن مرتکب شده در باتلاق بدی گرفتار شده است.

وی با اشاره به اینکه جنایات آل سعود سبب تفرقه افکنی بین مسلمانان شده است گفت: مسلمانان، عربستان را به عنوان سرزمین حرم امن الهی می‌شناسند ولی متاسفانه جنایات آل سعود در یمن باعث نسل کشی و تفرقه افکنی بین مسلمانان شده است.

خطیب نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه عربستان در این جنایت شکست سنگینی متحمل می‌شود بیان کرد: مردم یمن نیز با اتحاد، همگرایی امنیتی گسترده و افزایش توان داخلی در برابر تجاوز زمینی آل سعود مقاومت کرده و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته‌اند.

امام جمعه عسلویه به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش خود را در ثبات امنیت کشور نشان داد، گفت: امروز قدرت نظامی ایران در جهان به گونه‌ای است که اقتدار ایران را در عرصه دفاع در جهان نمایان ساخته است.

وی در ادامه با گرامیداشت ولادت امام محمد باقر(ع)، به آغاز ماه رجب نیز اشاره و خاطر نشان کرد: این ماه دروازه ورود ماه مبارک رمضان است و ماهی است که درهای رحمت الهی به روی بندگان و مومنان بیش از گذشته باز می‌شود.

هاشمی‌نژاد ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع) ، به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه از بدو تاسیس برکات زیادی برای انقلاب داشته و در مدت فعالیتش منشاء خدمات زیادی برای کشور و حتی جهان اسلام بوده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ