- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تولید ۷۰ درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید ۷۰ درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید 70 درصد گاز کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی

به گزارش“عسلویه نیوز” بهمن بهمن‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بدو استخدام کارآموزان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در سال تولید ملی باید به سمت حمایت از تولیدکنندگان داخلی حرکت کنیم و بدون تردید این امر مهم در پارس جنوبی مورد توجه مسئولان قرار دارد.

وی افزود: در سال جهاد اقتصادی به موفقیت‌های قابل قبولی رسیدیم و به فضل خدا در سال تولید ملی نیز به موفقیت لازم خواهیم رسید.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت پارس جنوبی و صنعت نفت خاطرنشان کرد: همین که رهبر معظم انقلاب آغاز و پایان سال گذشته را به دیدار با مجموعه صنعت نفت اختصاص دادند، نشانه‌ای‌ بر اهمیت ویژه‌‌ صنعت نفت و به‌خصوص منطقه پارس جنوبی است.

بهمن‌نیا به اهمیت روزافزون شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید انرژی کشور پرداخت و گفت: SPGC در حال حاضر ۴۰ درصد از گاز کشور را تولید می‌کند و با راه‌اندازی فازهای جدید در آینده‌ نزدیک موفق به تولید ۷۰ تا ۷۵ درصد از گاز کشور خواهد شد.

وی افزود: در افق ۱۴۰۴ این چشم‌انداز وجود دارد که ما تبدیل می‌شویم به بزرگ‌ترین شرکت پالایش گاز منطقه؛ بر روی این موضوع تاکید کردم که شما کارآموزان عزیز بدانید که دارید وارد کجا می‌شوید و قرار است در چه مجموعه عظیمی مشغول به کار شوید؛ شما باید به مجتمع گاز پارس جنوبی با غرور تمام افتخار کنید.

این مسئول بیان کرد: همان‌طور که مهندس شعبان‌پور قبل‌تر گفته‌اند، SPGC یک برند است؛ یک برند بزرگ و معتبر جهانی که همه ما به کار کردن در آن افتخار می‌کنیم.

بهمن‌نیا اذعان داشت: ما در یک رقابت بزرگ در برداشت از منابع مشترک با کشور همسایه هستیم و باید سعی کنیم که در تولید از مخزن مشترک از کشور همسایه پیشی بگیریموشما باید بیایید و کمک کنید تا این افتخار و بزرگی و عظمت به ثمر برسد و همه ما در این راه بزرگ کشور عزیزمان را سربلند کنیم.