پلمپ یک شهر بازی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 18 آوریل 2014 | ساعت 11:48 | کد خبر: 31157 | sv523 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل استاندارد بوشهر از پلمب یک شهر بازی در عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت: در همین زمینه شهرک بازی و پارک بادی مروارید واقع در عسلویه به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد پلمب شده است.شهربازی

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدرحیم بهره‌مند روز چهارشنبه  در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای  گزارش‌های مردمی و با بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل  دیوار مرگ در دیر به دلیل عدم وجود ایمنی و استانداردهای لازم، پلمپ شد.

وی پوسیدگی دیواره، غیر امینی بودن مکان تماشاگران و عدم پوشش مناسب جلوی تماشاگران از عمده مشکلات این دیوار مرگ  عنوان کرد.

وی همچنین به پلمپ یک شهر بازی در عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت: در همین زمینه شهرک بازی و پارک بادی مروارید واقع در عسلویه به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد پلمپ شده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر  با نگرانی از  اعطای مجوز فعالیت به این گونه پارک‌ها و شهرک‌ها بدون استعلام از اداره استاندارد خاطر نشان کرد: اعطای مجوز فعالیت به شهرک‌ها به ویژه شهرک‌های موقت بدون هماهنگی با استاندارد عواقب جبران‌ناپذیری بدنبال  دارد.

وی از شهرداریهای استان خواست نسبت به اعطای چنین مجوزهایی با حساسیت ویژه ای به خرج دهند تا شاهد مشکلی در سطح استان نباشیم.

/مهر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ