رفع نقاط حادثه‌خیز و تغییر وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 آوریل 2016 | ساعت 8:47 | کد خبر: 34828 | sv183 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع نقاط حادثه‌خیز و تغییر وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان عسلویه خبر داد.رستمی

به گزارش “عسلویه نیوز” فرزاد رستمی شنبه شب در نشست مسئولان شهرستان عسلویه با اشاره به نامگذاری امسال و لزوم تحقق شعار سال ۹۵ اظهار داشت: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده که هر مسئولی باید در حوزه خود در راستای عملیاتی شدن شعار سال همت کند و نباید در این راستا کم‌کاری صورت گیرد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف استان بنا به موقعیت و تناسب موجود، اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت راه‌های استان انجام می‌دهد و در عسلویه نیز تاکنون اقدامات موثر و ارزشمندی صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر به وضعیت راه‌های شهرستان عسلویه اشاره و خاطر نشان کرد: استقرار کامل اداره راه و رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راه و شهرسازی در عسلویه از مهم‌ترین مطالبات مردمی است.

رستمی گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز در محورهای مختلف و پرتردد شهرستان عسلویه، تکمیل پروژه‌های ملی در بخش راه، بهبود محورهای مواصلاتی درون شهرستانی و تغییر وضعیت موجود راه‌های روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه اجرایی در عسلویه است که با تلاش مضاعف برای تحقق این مطالبات و خواست‌های مردمی گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به استقرار کامل اداره راه در عسلویه نیز بیان کرد: به فضل خدا با رفع موانع موجود در راستای تحقق خواسته‌های مهم مردم از جمله استقرار کامل اداره راه و شهرسازی در عسلویه اهتمام می‌ورزیم.

رستمی از تسریع در روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان عسلویه خبر داد و ابراز داشت: شتاب بخشیدن در تکمیل این پروژه‌ها از اساسی‌ترین اولویت‌های این اداره کل در شهرستان عسلویه است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در عسلویه گفت: اجرای به موقع این پروژه‌ها و پیگیری برای تکمیل و راه‌اندازی آنان در حال انجام شدن است و تلاش می‌شود روند اجرایی آنان با سرعت بیشتری انجام شود تا مردم به زودی بتوانند از برکات پروژه‌ها بهره‌مند شوند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ