- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در وحدتیه دشتستان

شهردار وحدتیه از اجرای ۱۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در وحدتیه دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 10 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در وحدتیه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، عبدالحمید صفایی صبح امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: وحدتیه از شهرهای مهم و پرجمعیت شهرستان دشتستان است که توجه به زیرساخت‌های شهری آن همواره از خواسته‌های مهم شهروندان این شهر بوده است.

شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: این شهر بالغ بر ۱۸ هزار نفر جمعیت دارد و جمعیت بالای آن از مسائل مهمی است که وظایف مسئولان شهرداری وحدتیه برای بهبود وضعیت شهری را سنگین کرده است.

صفایی بیان داشت: زیباسازی شهر وحدتیه از نیازهای اساسی این شهر است که شهرداری با توجه خاصی که بر این مسئله داشته اقدامات گسترده‌ای در این راستا انجام داده است و فعالیت‌های مطلوبی به شهروندان ارائه کرده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: ساخت پیاده‌روها از عوامل مهمی است که برای زیباسازی شهر وحدتیه شاهد آن بوده‌ایم و در شش ماهه دوم سال گذشته شاهد گستردگی فعالیت شهرداری وحدتیه در این زمینه هستیم.

این مسئول در تشریح عملکرد شهرداری وحدتیه در ساخت پیاده‌روهای شهری بیان داشت: اجرای ۱۰ هزار متر مربع مربع طرح پیاده‌روسازی و موزاییک در خیابان‌های وحدتیه از پروژه‌هایی است که شاهد اجرا و بهره‌برداری از آن بوده‌ایم.

شهردار وحدتیه ادامه داد: خیابان‌سازی از دیگر اقدامات شهرداری وحدتیه است که شاهد آن بوده‌ایم و جلب رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

صفایی تصریح کرد: اجرای خیابان نفت از مهم‌ترین اقدامات شهرداری وحدتیه در ماه‌های گذشته بوده و برای اجرای این پروژه شاهد جابه جایی تاسیسات ۳۷۰ متر از تاسیسات شهری در این خیابان بوده‌ایم.

وی در ارتباط با اهمیت جابه‌جایی زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های خیابان سازی ابراز داشت: جابه جایی تاسیسات شهری موجب زیباسازی معابر و خیابان‌های شهر می‌شود و شهرداری وحدتیه در تمامی پروژه‌ها بر زیبایی چهره شهر توجه داشته است.

شهردار وحدتیه عنوان کرد: با تلاش‌های گسترده‌ای که در ماه‌های گذشته صورت گرفته شاهد بهبود در ساختار ساختمان شهرداری وحدتیه بوده‌ایم و این امر رضایت شهروندان این شهر و مسئولان شهرستان را به دنبال داشته است.