- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مشکلات اینترنت در روستاهای جم برطرف می‌شود

بخشدار مرکزی جم از حل مشکلات اینترنت در روستاهای جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشکلات اینترنت در روستاهای جم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم سلیمانی عصر امروز در دیدار مسئولان شهرستان جم با مردم روستای بهارستان اظهار داشت: حل مشکلات مردم روستاها و مناطق دوردست از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

بخشدار مرکزی جم با تشکر از حضور فرماندار و روسای ادارات در بهارستان عنوان کرد: بهارستان به عنوان بزرگ‌ترین روستای شهرستان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با تایید مشکلات عنوان شده توسط دهیار از فرماندار جم خواست توجه ویژه‌ای به بهارستان داشته باشد.

بخشدار مرکزی جم از حل مشکلات اینترنت در روستاهای جم خبر داد و افزود: با همکاری مخابرات شهرستان و با تلاش شوراها و دهیاران برای رفع مشکل اینترنت روستای بهارستان و سایر روستاها تلاش زیادی انجام شده که امیدوار هستیم به زودی به نتیجه مطلوب منجر شود.

سلیمانی با بیان برخی مشکلات مهم بهارستان گفت: عدم ساخت مرکز بهداشتی درمانی در بهارستان، متوقف شدن پروژه بلوار اصلی، مشکل راه دسترسی و امکانات امامزاده شاهزاده محمد و لزوم ایجاد کلانتری در بهارستان از مهم‌ترین دغدغه‌های مردمی است.

وی بیان کرد: ایجاد شعبه بانک در این روستا، مشکل رادیو معارف در سطح شهرستان و مشکل راه ورودی محله علی صالحی نیز از دیگر موارد مهمی است که امیدوار هستیم انجام شود.

بخشدار مرکزی جم یادآور شد: در سال تولید ملی باید از تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان روستایی حمایت کنیم و در این مسیر همه باید همکاری کنند.

در این دیدار مردم و مسئولان روستای بهارستان نیز به بیان مشکلات و معضلات موجود در بهارستان پرداختند و خواستار حل معضلات شدند.