- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

په‌په: نباید کوئنترائو را سرزنش کنیم

دقیقه در برنابئو فرصت داریم

په‌په: نباید کوئنترائو را سرزنش کنیم

مدافع پرتغالی رئال مادرید معتقد است برای دریافت گل دوم از بایرن مونیخ در دقیقه پایانی دیدار هیچ‌کس نباید هموطنش را سرزنش کند.


  فابیو کوئنترائو در دقیقه پایانی دیدار از فیلیپ لام دریبل خورد تا مدافع آلمانی توپ را برای ماریو گومز فرستاده و مهاجم دورگه باواریایی‌ها توپ را وارد دروازه ایکر کاسیاس کند.

په‌په در این مورد گفت: به نظر من نباید کوئنترائو را برای خوردن گل سرزنش کنیم، همه ما سزاوار سرزنش هستیم. فوتبال یک ورزش جمعی است. ما بازی را به کنترل خود در آورده بودیم و همه بابت دریافت گل در دقیقه آخر ناراحت هستیم. البته نمی‌توانم بگویم بیش از حد ناراحت هستیم زیرا یکی از هدف‌های ما زدن گل در آلیانس آره‌نا بود که توانستیم این کار را انجام دهیم.

بایرنی‌ها دوست داشتند در زمین خودی از رئال مادرید گل نخورند که این موضوع با گل مسوت اوزیل در دقیقه ۵۳ تحقق پیدا نکرد. په‌په در این مورد نیز گفت: خوب یادم هست که خوانیتو (یکی از اسطوره‌های رئال مادرید) می‌گفت ۹۰ دقیقه در سانتیاگو برنابئو زمانی بسیار طولانی است و ما در این مدت برای جبران فرصت داریم. همه می‌دانند که ما کیفیت لازم برای برگرداندن نتیجه در بازی برگشت را داریم.