- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مورینیو: مقابل بایرن نتیجه بدی نگرفتیم

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از شکست سه شنبه شب تیمش مقابل بایرن مونیخ، کسب نتیجه تساوی برای دو تیم را منصفانه تر دانست.


      به گزارش خبرگزاری ها، رئال مادرید که دیشب در ورزشگاه آلیانز آره نا برای انجام بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا مهمان بایرن مونیخ بود در پایان نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار کرد.

گل پیروزی این بازی را ”ماریو گومز” مهاجم بایرن مونیخ به ثمر رساند و بایرن را در یک قدمی صعود به فینال قرار داد.

دو گل دیگر را ”فرانک ریبری” برای بایرن و ”مسعود اوزیل”‌ برای رئال زده بودند.

مورینیو بعد از مسابقه با اشاره به اینکه رئال مادرید می تواند در بازی برگشت که چهارشنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، این نتیجه را جبران کند، گفت: ما بازی برگشت را در پیش داریم ولی لازم نیست برای صعود کار سخت و تاریخی انجام دهیم. هدف ما بسیار قابل دسترس است.

او که شنبه آینده بازی حساس ”ال کلاسیکو”‌ مقابل بارسلونا در لیگ اسپانیا را پیش روی خود دارد، افزود: اگر در خانه بتوانیم ببریم، به فینال می رویم. من خوشبینم که برای فینال دوباره به مونیخ باز خواهیم گشت. به نظرم تساوی نتیجه منصفانه تری بود اما فوتبال همین است.هر تیمی که گل های بیشتری بزند، می برد. به همین سادگی.

این مربی اظهار داشت:نتیجه بدی نگرفتیم ولی دیگر چاره ای جز برد در بازی برگشت نداریم. تماشاگران هم از ما حمایت خواهند کرد درست مثل کاری که هواداران بایرن کردند. از اکنون خود را برای بازی شنبه آماده خواهیم کرد. رئال مادرید همیشه برای برد بازی می کند و امشب هم دوست داشتیم که ببریم.

مورینیو در ادامه به اشتباه ”هاوارد وب” داور انگلیسی بازی در اعلام گل اول به نفع بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت: فیلم بازی نشان می دهد ریبری در حالی گل زد که یکی از بازیکنان بایرن در آفساید بود.

وی با وجود این به انتقاد از داور نپرداخت و اضافه کرد: همیشه یک تیم شانس می آورد و اینبار آنها بودند. گل اول آفساید بود. من تصمیم داور را می پذیرم اما او نباید این گل را اعلام می کرد.