برگزاری دومین همایش استانی ریاضی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 19 آوریل 2013 | ساعت 13:11 | کد خبر: 25794 | sv181 | چاپ این مطلب

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری دومین همایش استانی ریاضی در عسلویه خبر داد
ریاضی
به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش عسلویه اظهار کرد: تلاش برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی از مهم‌ترین راهکارها برای بهبود وضعیت تحصیلی است.

وی افزود: برگزاری همایش‌های مختلف علمی و دعوت از اساتید برجسته استانی و کشوری به عسلویه در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه از برگزاری دومین همایش استانی ریاضی در عسلویه خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: دومین همایش بزرگ استانی ریاضی به ابتکار گروه ریاضی متوسطه عسلویه و با حمایت مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

احمدی تصریح کرد: ۱۳۳ اثر از شهرستان‌های گناوه، عسلویه، دشتستان، دشتی، دیلم، بندر ریگ، کنگان و جم به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در ۲ مرحله داوری این آثار صورت پذیرفت که در مرحله اول ۱۰ اثر برگزیده و در مرحله دوم پس از بررسی فیلم‌های ارائه منتخبین نهایتاً ۴ اثر ممتاز برای ارائه در همایش انتخاب شدند.

احمدی تصریح کرد: سرگروه‌های ریاضی گناوه، برازجان و کنگان مسئول آموزش دشتی و دانش‌آموزان شهرستان‌های مختلف در این همایش حضور داشتند.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از دست‌ساخته‌های آموزشی درس ریاضی دانش‌آموزان عسلویه برگزار شد.

احمدی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت در چند سال گذشته در مسیر رشد و پیشرفت قابل قبولی بوده و در عسلویه نیز شاهد موفقیت‌های خوبی برای دانش‌آموزان هستیم.

در این نشست تعدادی از مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تاکید کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ