سپاه مظهر تمام شعارهای انقلاب اسلامی است
تاريخ ارسال خبر : 19 آوریل 2013 | ساعت 16:21 | کد خبر: 25802 | sv157 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: بدون شک سپاه مظهر تمام شعارهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش “عسلویه، نیوز”امام-جمعه-عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اظهار داشت: مردم باید هوشیار باشند و در انتخاب فرد اصلح نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.

وی افزود: در روزهای منتهی به انتخابات برخی افراد با تبلیغات پیامکی و طرح شایعات موجب جوسازی می‌شوند و مردم باید مراقب باشند و با مراجعه به افراد آگاه و دلسوز نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

امام جمعه عسلویه به روز ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش به آغوش ملت بازگشت و به ندای امام عظیم‌الشان لبیک گفتند و زمانی که دشمنان شایعه انحلال ارتش را مطرح کردند، حضرت امام (ره) وارد میدان شد و با پیام تاریخی خود آب پاکی روی دشمن ریختند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امروز ارتش ایران پرافتخارترین و سربلندترین ارتش دنیاست و روز به روز شاهد افتخارات بیشتر ارتش هستیم.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ویژگی خاص دارد که هیچ ارتشی ندارد و آن تبعیت محض از رهبر مذهبی و ولایت فقیه است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: این افتخار بزرگی است که ارتش جمهوری اسلامی مهر تایید مقام معظم رهبری را دارد و رهبر انقلاب از ارتش رضایت دارند.

هاشمی‌نژاد همچنین به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و یادآور شد: سپاه مولود مبارک انقلاب است و پس از صدر اسلام هیچ پدیده‌ای مانند سپاه سراغ نداریم.

وی اضافه کرد: سپاه مظهر تمام شعارهای انقلاب اسلامی و یکی از بازوهای توانمند نظام است که در همه عرصه‌ها حضوری موفق داشته است.

هاشمی‌نژاد همچنین به حمله نظامی آمریکا به طبس و شکست مفتضحانه آنها اشاره کرد و آن را روزی غرورآفرین برای ایران اسلامی برشمرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ