بیمارستان تخصصی صحرایی عسلویه فردا افتتاح می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 19 آوریل 2013 | ساعت 16:31 | کد خبر: 25806 | sv165 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه عسلویه گفت: بیمارستان تخصصی صحرایی عسلویه فردا افتتاح می‌شود.خلیل رفعتی

خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و بالندگی حرکت کرده و بخش عظیمی از موفقیت‌های نظام مرهون بسیجیان است.

وی افزود: سپاه علاوه بر حضور بی‌نظیر در دوران دفاع مقدس، در سازندگی و عمران و آبادانی کشور نیز نقش‌آفرین بوده و این روند هم‌اکنون نیز تداوم دارد.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: سپاه در ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم نیز عملکرد مطلوبی داشته و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

رفعتی تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در روستاهای عسلویه از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری سپاه عسلویه و شرکت سپانیر و با تلاش مسئولان شهرستان عسلویه محقق می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان تخصصی صحرایی عسلویه فردا افتتاح می‌شود گفت: بیش از ۱۵۰ پزشک و کادر درمانی در این بیمارستان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در منطقه چاه مبارک مستقر است متذکر شد: این بیمارستان از فردا به مدت پنج روز خدمات رایگان درمانی به مردم استان بوشهر ارائه می‌دهد.و

فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: بیش از ۲۰ پزشک متخصص و پنج فوق‌تخصص در این بیمارستان مستقر هستند و امیدوار هستیم کیفیت بالایی داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ