- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استاندار بوشهر: معلمان افتخار جامعه هستند

استاندار بوشهر گفت: معلمان افتخار جامعه هستند و هفته معلم تکریم و احترام معلمی است که وظیفه هدایت جامعه را بر عهده دارد.
به گزارش عسلویه نیوز ، محمدحسین جهانبخش سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته معلم افزود : هفته معلم با عظمت‌ترین گرامیداشت درجمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت : آینده سازان ایران اسلامی توسط معلمان فرهیخته تربیت می‌شوند و این وظیفه بسیار سنگینی است.
وی افزود : همیشه می باید قدردان تلاش های معلمان در عرصه علم آموزی بود  که دلیل آن به داشتن نقش پیامبرگونه معلمان در تربیت جامعه است و فرمایشات بزرگان دین در ارتباط با معلمی، اهمیت این قشر را به وضوح نشان می‌دهد.
جهانبخش اضافه کرد :جوامعی موفق هستند که به معلمان احترام گذاشته اند وبا نیک دانستن آنها گوی سبقت را از دیگران می‌ربایند.
استاندار بوشهر در باره برنامه های هفته معلم در استان بوشهر گفت : دراین هفته، تجلیل از خادمان بی‌ادعا، زنگ سپاس، تجلیل از مقام شامخ خانواده شهدای فرهنگی، تجلیل از ائمه جماعت مدارس و همایش تحکیم بنیان خانواده اجرا می شود .
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیزگفت: با نشست‌ها و جلسات متعددی که با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرانجام شده است ۲۰ برنامه مختلف برای گرامیداشت هفته معلم تهیه و اجرایی می شود.
محمد حاجی‌زاده اظهار داشت: تکریم معلمان از اولویت‌های برنامه‌های هفته معلم است که در این راستا اسامی مختلفی به صورت روزشمار برای هفته معلم انتخاب شده و برنامه‌هایی نیز براساس نامگذاری صورت گرفته تنظیم شده است.
وی اضافه کرد :برای اولین بار طرح سپاس معلم درهفته معلم انجام می شود و در آیین‌های مختلف و رقابت‌های ورزشی با نوشته’سپاس معلم’ از معلمان زحمتکش تجلیل می‌شود.